کد خبر : 1630661 | 26 مرداد 1398 ساعت 22:00 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی 3- مس کرمان یک

لیگ یک/ اولین تیم مدعی مقابل عنایتی زانو زد

تیم فوتبال قشقایی در هفته اول لیگ یک موفق شد مس کرمان مدعی را با پیروزی پرگل شکست بدهد.

لیگ یک/ اولین تیم مدعی مقابل عنایتی زانو زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال قشقایی که برای فصل جدید رضا عنایتی را به عنوان سرمربی در کادرفنی تیم خود می بیند امروز دست به کاری بزرگ زد و موفق شد با ارائه یک بازی برتر مس کرمان را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد.

 

در این بازی شاگردان رضا عنایتی خیلی زود غافلگیر شدند و مسی ها در دقیقه 8 توانستند گل اول را وارد دروازه قشقایی کنند.

اما قشقایی ها خیلی زود توانستند به بازی برگردند و محمد غلامی 5 دقیقه بعد از گل مس توانست با استفاده از تجربه خود بازی را به تساوی بکشاند. اما در ادامه بازی دو تیم نمایش برابری داشتند و نیمه اول با همان نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

 

در نیمه دوم اما قشقایی ها کاملا بر بازی مسلط بودند و خیلی زود آرام عباسی در دقیقه 53 با یک ضربه سر زیبا توانست دروازه مس را باز کند.

بعد از این گل شاگردان عنایتی سیستم دفاع -ضدحمله را خیلی خوب در زمین پیاده کردند و روی همین سیستم توانستند در دقیقه 68 توسط پژمان خوبیاری دروازه مس کرمان را باز کنند.

قشقایی در ادامه بازی این فرصت را داشت تا گل های بیشتری وارد دروازه مس کرمان کند که این اتفاق نیفتاد و بازی با همان نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.

 

این اولین بازی رضا عنایتی به عنوان سرمربی قشقایی بود و این نتیجه برابر تیم مدعی مس کرمان برای او بسیار شیرین خواهد بود.

 

این نتیجه در حالی رخ داد که در آخرین تقابل دو تیم، مس کرمان با هدایت فرزاد حسین‌خانی با نتیجه ۵-۰ حریف شیرازی را شکست داده بود.

 

مس پس از حواشی فراوان در فصل نقل و انتقالات و کنار گذاشتن تقریبا ۸۰ درصد از بازیکنان بومی همچون فرزاد حسین خانی و شهدادنژاد که کاپیتان‌های اول و دوم این تیم بودند و همچنین کنار گذاشتن برخی از مدیران بومی در اولین دیدار استارت بسیار بدی داشت و با این شکست نشان داد که کار سختی در ادامه فصل لیگ یک خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها