کد خبر : 1630718 | 26 مرداد 1398 ساعت 22:10 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان یک ماه تنش در مادرید

رستاخیز بیل؛ درس بزرگی که زیدان گرفت

بدون شک یکی از ستاره های رئال در پیروزی 1-3 بر سلتاویگو گرت بیل بود. ستاره ای که به نظر می رسید از این تیم خواهد رفت.

رستاخیز بیل؛ درس بزرگی که زیدان گرفت

به گزارش "ورزش سه"،  گرت بیل امشب درس بزرگی به زین الدین زیدان سرمربی خود داد. یک ماه پیش بود که زیدان در نشستی خبری صراحتا گفت که اگر بیل همین فردا از رئال برود، خوب خواهد شد. سرمربی فرانسوی اذعان داشت که بی تاب جدایی ستاره ولزی است و اینکه دیگر روی او حساب نمی کند.

اظهارنظری که واکنش بسیار تند ایجنت بیل را به همراه داشت اما خود او سکوت کرد و ترجیح داد پاسخ زیدان را ندهد. زیزو اما در نشست خبری بعدی خود ترجیح داد کمی حرف هایش را تعدیل کند و گفت که خود بیل قصد ترک رئال را داشته و او اصراری بر این موضوع ندارد.

 

1427325

 

1427326

 

 

 

در تمام هفته های اخیر صحبت از جدایی بیل از رئال بود. در مقطعی گفته می شد او به یک باشگاه چینی خواهد رفت و حتی کار انتقال او نیز تمام شده بود با این حال بیل ترجیح داد در رئال بماند؛ با وجود اینکه می دانست زیدان روی او حساب نمی کند.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انگلیس مشخص شد که دیگر باشگاهی وجود ندارد که بتواند دستمزد هنگفت او را پرداخت کند. اخیرا از بایرن مونیخ به عنوان مقصد بعدی بیل نام برده می شد اما این انتقال هم منتفی شد تا در نهایت زیدان تسلیم شده و گرت بیل را در فهرست 18 نفره بازی با سلتا قرار دهد و او حتی در ترکیب اصلی نیز جای گرفت. اتفاقی که البته حیرت خیلی ها را به دنبال داشت.

 

 

1427328

 

 

اینکه زیدان پس از کشمکش های زیاد با بیل در نهایت او را در ترکیب ابتدایی بازی با سلتا قرار داد، در تصور کمتر کسی می گنجید. بیل که در مقطع پایانی فصل گذشته نیز با بی مهری زیدان اکثر بازی ها را روی نیمکت نشسته بود، امشب از بهترین های رئال بود و پاس گل اول تیمش را نیز به کریم بنزما داد. استارت های انفجاری و سرعت خیره کننده او در بسیاری صحنه ها رئال را از فشار میزبان خارج کرد.

در نهایت او نیمه دوم جای خود را به ایسکو داد در حالی که هیچکس نمی تواند عملکرد او را زیر سوال ببرد. کسی چه می داند؟ شاید اگر هازارد مصدوم نشده بود، زیدان به بیل میدان نمی داد اما ستاره ولزی با سکوت و متانت خود در تمام این هفته ها و با تسلیم نشدن برابر بی مهری های سرمربی، تمرکز خود را روی تمرینات گذاشت و امروز مزد صبوری خود را گرفت. به نظر می رسد که دورانی جدید برای بیل در رئال شروع شده باشد و او حالا امیدوار است که نظر زیدان را نیز تغییر داده باشد.

 

 

1427247

 

دیدگاه‌ها