کد خبر : 1630729 | 26 مرداد 1398 ساعت 22:34 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سردار گل مردود زد، زنیت نبرد

زنیت سنت‌پترزبورگ با وجود استفاده از ستاره ایرانی خود نتوانست به برتری برسد.

سردار گل مردود زد، زنیت نبرد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را مثل پنج بازی اخیرش به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا مقابل اخمت گرزونی رده دهمی قرار گرفت.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ که شروع هجومی در این مسابقه داشت، در دقیقه ۷ روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت خوبی شد ولی در زمانی که الکساندر اروخین به سرعت رو به دروازه اخمت گروزنی می‌رفت، رضوان اوتسی‌اف قبل از این بازیکن به محوطه جریمه با تکل او را نقش بر زمین کرد تا داور به او کارت قرمز مستقیم نشان دهد.

در ادامه تلاش یاران آزمون برای زدن گل و باز کردن دروازه اخمت گروزنی ۱۰ نفره بی‌ثمر بود تا این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام برسد و زنیت سنت‌پترزبورگ با ۱۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه بماند.

 

سردار آزمون که در این فصل ۲ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده، امشب نیز در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود برابر اخمت گروزنی یک گل مردود در دقیقه ۷ به ثمر رساند.

 

ملی پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در ثانیه‌های پایانی بازی امشب تیمش نیز به دلیل اتلاف وقت دروازه‌بان و مدافع اخمت گروزنی، با بازیکنان این تیم درگیری جزئی پیدا کرد که با دخالت سایر بازیکنان این قائله ختم به خیر شد.

دیدگاه‌ها