کد خبر : 1630782 | 27 مرداد 1398 ساعت 10:06 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

دژاوو برای هواداران سیتی به فاصله چند ماه

دومین دلشکستگی در اتحاد؛ متهم: VAR

مردود شدن گل اواخر بازی منچسترسیتی توسط VAR و در نتیجه توقف این تیم مقابل تاتنهام خاطره دیدار قبلی دو تیم در چمپیونزلیگ را زنده کرد. دو بازی و دو نتیجه تحت تاثیر VAR.

دومین دلشکستگی در اتحاد؛ متهم: VAR

به گزارش "ورزش سه"، بعد از به صدا درآمدن سوت پایان دیدار منچسترسیتی و تاتنهام در حالیکه تابلوی ورزشگاه اتحاد نتیجه 2-2 را نشان می‌داد پپ گواردیولا و مائوریسیو پوچتینو کنار خط طولی زمین ایستاده و مشغول بحث بودند. یک پایان غیر قابل باور برای یک بازی غیر قابل باور دیگر. تکرار دوباره صحنه‌هایی که چند ماه قبل در لیگ قهرمانان اروپا توسط دو تیم و هواداران‌شان تجربه شده بود. دژاوو!

 

1427341

 

این بار در وقتهای اضافه بازی گل گابریل ژسوس به تاتنهام از سوی داور مردود اعلام شد چرا که VAR تشخیص داده بود در جریان به ثمر رسیدن گل توپ به دستهای آیمریک لاپورته برخوردکرده است. یک بار دیگر استادیوم اتحاد از شدت خشم و ناراحتی منفجر شد درست همانطور که در ماه آوریل و در لیگ قهرمانان اروپا بعد از مردود شدن گل دیرهنگام رحیم استرلینگ شده بود.

 

1427343

 

اینکه سیتی دیروز چطور نتوانست از بازی‌اش مقابل تاتنهام به عنوان تیم پیروز بیرون بیاید یک راز خواهد ماند چرا که شاگردان گواردیولا از آغاز تا پایان حاکم مطلق میدان بوده و سی تلاش برای گلزنی روی دروازه حریف انجام داده بودند. درحالیکه تیم مهمان از سه تلاش گلزنی خود به دو گل رسید. این بازی عجایب و لحظات اسرارآمیز کم نداشت. همینجا باید به دعوای لفظی پپ و سرخیو آگوئرو در کنار زمین اشاره کنیم که اگر دخالت میکل آرتتا دستیار پپ نبود ممکن بود کار به جاهای باریک‌ بکشد.

 

1427342

 

1427344

 

گواردیولا بعد از آنکه گابریل ژسوس را به جای آگوئرو به زمین فرستاد و دید یار تعویضی‌اش در وقتهای تلف شده گل پیروزی را به ثمر رسانده از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت. او به سمت آگوئرو رفته و او را در آغوش کشید و هر دو گمان می‌کردند در حال جشن گرفتن پیروزی‌شان هستند. اما اینجا بود که مایکل اولیور با انگشت خود علامت تلویزیون را روی هوا رسم کرد تا اتحاد در تعلیق فرو رود. بلافاصله تابلوی امتیازات ورزشگاه به 2-2 برگشت و هواداران سیتی در دل خود می‌دانستند که گل سوم‌شان دیگر برنخواهد گشت. این صحنه‌ها برای آنها کاملا آشنا بود. در اتحاد همه با ناباوری به هم نگاه می‌کردند و یک کلمه بارها و بارها بین آنها رد و بدل شد: دژاوو!

 

منبع: تلگراف

ترجمه: آرش جلال منش

 

دیدگاه‌ها