کد خبر : 1630798 | 27 مرداد 1398 ساعت 11:18 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: خطای منجر به اخراجم تصادفی بود

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید که در بازی دیروز اخراج شده بود می‌گوید حرکت منجر به اخراج او تصادفی بوده و عمدی در کار نبوده است.

مودریچ: خطای منجر به اخراجم تصادفی بود

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید که دیروز در جریان دیدار رئال با سلتا ویگو به دلیل خطایی که روی دنیس سوارز بازیکن سلتا انجام داد توسط داور، بعد از بررسی صحنه با استفاده از VAR با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد می‌گوید حرکت منجر به اخراج او اتفاقی تصادفی بوده و در آن عمدی در کار نبوده است.

 

1427357

 

خطای مودریچ روی دنیس سوارز در اوایل نیمه دوم بازی باعث شد ستاره کروات اولین کارت قرمز خود در لالیگا را بگیرد. مودریچ بعد از بازی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی از بی‌گناهی خود گفته و حرکتش را حرکتی تصادفی خواند.

 

1427359

 

او در توییتر خود  نوشت:" من به خاطر حرکتی تصادفی اخراج شدم. من در واقعیت هرگز روی یک بازیکن چنین حرکتی اجرا نخواهم کرد. آن خطا بدون اینکه من بخواهم اتفاق افتاد".

 

اما سرخیو راموس، کاپیتان رئال در پایان بازی گفت می‌تواند حدس بزند که علت اخراج مودریچ چه بوده و آن را می‌پذیرد. راموس گفت:" هر کاری که برای محافظت از فوتبال انجام شود خوب است. تصمیم امروز داور علیه ما بود و ما را ده نفره کرد. من فکر نمی‌کنم مودریچ آن حرکت را عمدی انجام داده باشد ولی داور بعد از بررسی صحنه حکم به اخراج داد.  این تصمیم‌ها برای محافظت از فوتبال است و ما از آن استقبال می‌کنیم".

 

دیدگاه‌ها