کد خبر : 1630913 | 27 مرداد 1398 ساعت 18:20 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: این بهترین راه فراموشی فصل پیش بود

سرخیو راموس شروع قدرتمندانه شب گذشته رئال در لالیگا را لازمه فراموشی فصل گذشته دانست.

راموس: این بهترین راه فراموشی فصل پیش بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصل گذشته با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به بارسا و اتلتیکو در رده سوم قرار گرفت و تا مدت ها زیر فشار انتقادات بود. در پیش فصل نیز نتایج رئال دور از انتظار بود تا کادر فنی و بازیکنان همچنان زیر تیغ تیز انتقادات قرار داشته باشند.

کمتر کسی تصور می کرد که رئال در هفته اول لالیگا و در حالی که از دقیقه 57 ده نفره نیز بود، بتواند سلتا را 1-3 شکست دهد. این شروع خوب می تواند به رئال کمک کند تا از زیر فشارها خارج شده و با شور و اشتیاق بیشتری پای به هفته های آتی بگذارد.

 

 

1427496

 

 

سرخیو راموس کاپیتان رئال در مورد پیروزی بر سلتا گفت:« این برد، بهترین راه برای فراموش کردن فصل گذشته بود. پس از شایعات و اخبار منفی فراوان در پیش فصل و هجمه زیاد علیه کادر فنی، به این پیروزی نیاز داشتیم. در تمام این مدت تمرکز ما فقط روی فوتبال و شروعی خوب در لالیگا بود و به هدف مان نیز رسیدیم.

ما باید خاطرات فصل گذشته را پاک کنیم و دیگر نباید به نتایج ضعیف گذشته فکر کنیم. ماه های دشواری را پشت سر گذاشتیم و حالا فصل جدید شروع شده است. نتایج تغییر می کنند و باید بگویم که فوتبال همین است.»

 

کارت قرمز مودریچ:« قطعا لوکا عمدا روی بازیکن حریف مرتکب خطا نشد اما به شخصه از هر قانونی که هدفش محافظت از بازیکنان در زمین باشد، حمایت می کنم.»

 

دیدگاه‌ها