کد خبر : 1630941 | 27 مرداد 1398 ساعت 20:42 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعاملی که سخنگوی خود است نه باشگاه! (عکس)

سعید آذری را می توان یکی از حرفه ای ترین مدیران عامل فعال در فوتبال ایران دانست. او این روزها بیش از هر زمان دیگری اقدام به انتشار پست در صفحه اجتماعی خود می کند.

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل ذوبی ها که سال هاست او را در صدر این تیم و یا در دوره هایی کوتاه در تیم های دیگر می بینیم این روزها دست به اقدامی جالب زده تا  به نوعی آخرین نظرات خود در رابطه با اتفاقات مختلف را بیان کند. سعید آذری این روزها بیش از هر زمان دیگری در صفحه اجتماعی خود حضور دارد و تقریبا روزی نیست که پستی از وی مشاهده نکنیم.

 

درباره آذری و البته هوشمندی وی در استفاده از صفحه اجتماعی باید گفت این مدیر با تجربه که چند ماهی می شود که عنوان سخنگویی باشگاه را از دست داده و تنها به عنوان مدیرعامل فعالیت می کند با این اقدام و به نوعی با زبان بی زبانی آخرین نظرات خود را بیان می کند و البته خللی نیز به روند سخنگویی شخص دیگری وارد نمی کند.        

 

اگر همین الان شما با سعید آذری برای انجام مصاحبه ای تماس بگیرید وی عنوان می کند این باشگاه سخنگو دارد و حرفه ای نیست تا بنده درباره شرایط مختلف به صحبت بپردازم و بدین ترتیب تماس را به پایان می رساند اما خیلی مختصر مفید سعی در آن دارد تا آخرین نظرات خود را به گونه ای دیگر بیان کند که البته فی نفسه نه اتفاق بدی است و نه کاری خلاف و اتفاقا باید وی را مورد تشویق قرار داد که وقتی دید نمی تواند برای باشگاه صحبت کند حداقل سخنگوی خود شده است تا بدین ترتیب لااقل درباره سوال هایی که در رابطه با شخص وی پرسیده می شود پاسخگو باشد آن هم به گونه ای که به دستوری از هیات مدیره باشگاه نیز بی احترامی نکرده باشد. 

 

نکته جالب درباره آذری اینکه وی به عنوان مدیری به روز شناخته می شود چرا که کاربلدی وی، باعث شده تا بازیکنان تیم خود را از یاد نبرد و هر از گاهی به چک کردن صفحه اجتماعی آنها بپردازد و البته اگر لزومی دید کامنتی روحیه افزا زیر پست های آنها منتشر کند. مدیری که اگر احساس کند روزی حرفی برای گفتن ندارد قطعا با انتشار پستی انگیزشی سعی در اکتیو نگه داشتن فالوئرهای خود دارد.

 

1427527

دیدگاه‌ها