کد خبر : 1630946 | 27 مرداد 1398 ساعت 21:10 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب شایعات توسط احمد نوراللهی

طی روزهای اخیر هافبک بااخلاق پرسپولیس کانون برخی شایعات بود که اکنون طی پستی به تکذیب آن پرداخت.

تکذیب شایعات توسط احمد نوراللهی

به گزارش “ورزش سه”، احمد نوراللهی در نقل و انتقالات تابستانی با شایعات عجیبی همراه بود؛ ابتدا در خصوص این بازیکن گفته شد که او قصد جدایی از سرخپوشان و ادامه بازی در فوتبال اروپا را دارد اما بعد از چند روز این بازیکن با حضور در باشگاه قرارداد خود را بار دیگر با این تیم تمدید کرد.

 

طی روزهای اخیر نیز بار دیگر شایعاتی درباره اینکه کالدرون قصد دارد با گرفتن بازوبند کاپیتانی از سیدجلال حسینی آن را به نوراللهی بدهد، او را مورد هدف قرار دادند.

 

نوراللهی اما با رد این شایعات ضمن تکذیب شایعه گفتگوی خود طی روزهای اخیر با رسانه‌ها، مدعی شد که تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم در فصل پیش رو قرار داده است.

 

هافبک پرسپولیس که در فصل گذشته در دربی زننده یکی از گل‌های خاطره انگیز تیمش برابر استقلال بود در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

سلام هوادارای عزیز پرسپولیس و اصحاب رسانه محترم


طی روزهای اخیر تمام تمرکزم روی شروع فصل جدید و موفقیت دوباره با این پیراهن پر افتخار بوده و به همین دلیل هیچ مصاحبه و گفتگویی با رسانه‌های محترم نداشته‌ام.

همه ما به فصل پرالتهابی که پیش رو داریم آگاه هستیم و بر این اساس تلاش می‌کنیم با دوری از حواشی و شایعات همانند گذشته برای خوشحالی هواداران تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها