کد خبر : 1630952 | 27 مرداد 1398 ساعت 21:51 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 1 - 1 لسترسیتی؛ لمپارد همچنان در حسرت پیروزی!

چلسی در خانه برابر لستر متوقف شد تا روزهای تلخ این تیم ادامه پیدا کند.

چلسی 1 - 1 لسترسیتی؛ لمپارد همچنان در حسرت پیروزی!

به گزارش "ورزش سه"، اگر هواداران چلسی در جریان دو شکست برابر یونایتد و لیورپول دلخوش به بازی خوب این تیم بودند، امروز آبی های لندن عملکرد مناسبی نیز نداشتند و در نهایت در استمفوردبریج 1-1 مقابل لسترسیتی متوقف شدند.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سه و روی ارسال آسپلیکوئتا و ضربه پدرو می توانست به گل اول دست یابد اما ضربه والی مهاجم اسپانیایی به بیرون رفت.

 

1427538

 

1427541

 

اما حملات  چلسی ادامه یافت و این تیم در دقیقه هفت به گل رسید. مونت روی اشتباه عجیب اندیدی صاحب فرصت شد و با یک ضربه دقیق از درون محوطه گل اول چلسی را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد و روی ارسال آسپلیکوئتا، مونت باز هم در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما این بار کسپر اشمایکل ضربه سر او را مهار کرد. در دقیقه 28 چلسی و روی پاس پولیسیچ، چلسی تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه کانته از درون شش قدم با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه جریان بازی بسیار آرام شد و در نهایت نیمه نخست در شرایطی که لسترسیتی علیرغم 50 درصد مالکیت حتی یک ضربه هم به داخل چارچوب نزد، با برتری 0-1 شاگردان فرانک لمپارد به پایان رسید.

 

1427540

 

لسترسیتی در اوایل نیمه دوم تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت. مدیسون در محوطه حتی کپا را نیز جا گذاشت اما پاس او مناسب نبود و این فرصت از دست رفت.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و اگرچه چلسی مالک توپ و میدان بود اما نمی توانست خطر چندانی روی دروازه اشمایکل ایجاد کند. در دقیقه 64 موقعیت خوبی برای واردی در محوطه چلسی ایجاد شد اما کپا با یک خروج مناسب خطر را دفع کرد.

 

اما بالاخره در دقیقه 66 دروازه چلسی باز شد. ارسال مدیسون از روی نقطه کرنر با ضربه سر اندیدی همراه بود و لسترسیتی به گل تساوی دست یافت.

 

1427539

 

1427542

 

در دقیقه 73 لستر تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما حرکت تکنیکی مدیسون در محوطه با ضربه محکم او همراه بود که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 79 این بار جیمی واردی در گوشه محوطه چلسی صاحب فرصت شد اما ضربه زمینی او  با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی چلسی تلاش زیادی برای خلق موقعیت کرد اما دفاع منسجم لستر چنین اجازه ای را نداد. در دقیقه 88 تیلمانس می توانست گل دوم لستر را به ثمر برساند اما ضربه او از درون محوطه با مهار کپا همراه شد تا در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها