کد خبر : 1630957 | 27 مرداد 1398 ساعت 22:16 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت لمپارد ادامه دارد (عکس)

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی امروز نیز در کسب پیروزی ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، امشب چلسی در خانه خود میزبان لسترسیتی بود و در حالیکه حاضران در استمفوردبریج در انتظار اولین پیروزی فصل آبی های لندن بودند، این تیم با نتیجه 1-1 برابر روباه ها متوقف شد و خوش شانس بود که در دقایق پایانی گل دوم را دریافت نکرد.

 

با این تساوی، فرانک لمپارد به اولین مربی چلسی بعد از دوران حضور رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی در فصل 13-2012 تبدیل می شود که در سه بازی اول خود روی نیمکت این تیم موفق به کسب پیروزی نشده است. همچنین لمپارد به اولین سرمربی چلسی بعد از آورام گرانت در سال 2007 تبدیل شد که در اولین بازی خانگی خود در کسب پیروزی ناکام مانده است.

 

چلسی در اولین بازی رسمی تحت هدایت فرانک لمپارد با چهار گل مغلوب منچستریونایتد شد و آنها در سوپرکاپ اروپا نیز با بدشانسی در ضربات پنالتی شکست خوردند. اما نکته امیدوارکننده برای هواداران چلسی در دو بازی قبلی، نمایش خوب شاگردان لمپارد بود؛ اتفاقی که امروز تکرار نشد.

 

اگرچه چلسی برابر لستر بازی را بهتر آغاز کرده و در دقیقه 7 توسط مونت به گل هم رسید، اما در نیمه دوم این لستر بود که نمایش بهتری ارائه داد و اگر خوش شانس بود می توانست به گل دوم هم برسد. با این روند، ادامه کار برای فرانک لمپارد دشوار خواهد بود و شاید عمر مربیگری او در چلسی به یک فصل هم نرسد.

 

1427548

 

1427549

 

1427559

دیدگاه‌ها