کد خبر : 1630967 | 27 مرداد 1398 ساعت 23:54 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک برزیلی میلان و رد پیشنهاد PSG

لوکاس پاکوئتا، هافبک جوان و برزیلی میلان در این تابستان مایل به ترک روسونری نیست.

هافبک برزیلی میلان و رد پیشنهاد PSG

 

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان سال قبل بود که پاکوئتای جوان با اصرار رینو گتوزو از فلامینگو راهی میلان شد و این هافبک در چند ماه اخیر به قدری در سری آ خوب بازی کرده که به ترکیب تیم ملی برزیل نیز راه یافته است.

 

1427562

 

این انتقال با تلاش فراوان لئوناردو انجام شد و حالا او اخیرا مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن شده است. کالچومرکاتو مدعی شد فرانسوی ها قصد دارند برای خرید لوکاس پاکوئتا وارد عمل شوند و لئوناردو نیز این ماموریت را بر عهده دارد اما پاسخ هافبک برزیلی به هموطن خود منفی خواهد بود. پاری سن ژرمن قصد دارد در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات برای خرید پاکوئتا با مدیران میلان وارد مذاکره شود اما بعید است قادر به جذب این هابک خلاق باشد.

 

لوکاس پاکوئتا در دوران حضور در فلامینگو مورد توجه رئال مادرید نیز قرار داشت اما این هافبک جوان به پیشنهاد تیم مطرح اسپانیایی نیز پاسخ منفی داد و اخیرا مدعی شد قصد دارد به دوران حضور خود در میلان ادامه دهد.

 

روسونری که در سالهای اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته، فصل بعد هم جایی در رقابت های اروپایی ندارد و در حال حاضر امیدوار است با تقویت در بازار تابستانی و استخدام مارکو جامپائولو، بتواند فصل بعد حداقل قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بعد از چند فصل باشد.

 

دیدگاه‌ها