کد خبر : 1631009 | 28 مرداد 1398 ساعت 10:33 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

عزم سپاهان برای خرید دو ستاره استقلال؛

ماموریت بزرگ؛ تیم ژنرال رویایی می‌شود؟

بنابر آن‌چه که مسعود تابش مدیرعامل سپاهان می‌گوید، این باشگاه قصد دارد دو بازیکن از سه بازیکن سابق استقلال را به جمع نفرات خود اضافه کند.

ماموریت بزرگ؛ تیم ژنرال رویایی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بنابر گفته های تابش، روزبه چشمی، امید ابراهیمی و امید نورافکن سه بازیکنی هستند که در فهرست خرید سپاهان قرار دارند و این باشگاه قصد دارد با دو بازیکن از این سه نفر به توافق قطعی برسد.

 

البته روز گذشته بحث هایی درباره بازگشت کاوه رضایی به ایران و حضور در سپاهان نیز مطرح شد اما تابش درباره او صحبتی به میان نیاورده است. با این حال کاوه را هم باید جزو گزینه های سپاهان مطرح کرد.

 

از بین این 4 بازیکن، شانس روزبه چشمی برای بازگشت به استقلال کم نیست و همچنین امید ابراهیمی نیز وضعیت نامشخصی دارد اما امید نورافکن و کاوه رضایی، ممکن است سپاهانی بشوند. البته این دو نیز همچنان نیم نگاهی به استقلال، باشگاه سابق خود دارند و باید در نهایت دید که این 4 مهره درشت بازار نقل و انتقالات چه تصمیمی درباره آینده خود خواهند گرفت.

 

امید ابراهیمی به جز سپاهان، استقلال و پدیده را هم در جمع خریداران خود می بیند و امید نورافکن نیز با بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید، مهره ای قابل توجه برای تیم های مدعی در لیگ برتر ایران است. روزبه چشمی در حال حاضر وضعیت مشخصی ندارد و صحبت هایی درباره مذاکرات او با تیم های اروپایی شنیده می شود اما از گوشه و کنار صحبت هایی درباره بازگشت جدی او به استقلال مطرح شده است. بازیکن دیگر کاوه رضایی است که هیچ خبر موثقی در خصوص او وجود ندارد و این به دلیل روحیه خاص کاوه است که از زمان حضور در بلژیک، کوچکترین صحبتی با رسانه ها نداشته است.

 

اگر سپاهان بتواند با هر یک از این بازیکنان به توافق برسد، گام بزرگی را برای بهبود در نقاط ضعف احتمالی خود برداشته و سیمایی جدی تر برای کسب قهرمانی این فصل لیگ خواهد داشت. بنابر آن چه که تابش گفته، هدف سپاهان موفقیت در لیگ برتر و رقابت های آسیایی است و تقویت طلایی پوشان همچنان در اولویت باشگاه قرار دارد.

 

به این ترتیب سپاهان که حضوری پرخبر در فصل نقل و انتقالات داشت و علاوه بر حفظ ستاره های فصل گذشته، مهره های درشتی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرد، کم کم شرایطی را پیدا می کند که امیر قلعه نویی به دنبال آن بود؛ یک تیم پرستاره که در تمام پست ها از بازیکنان در حد تیم ملی استفاده می کند.

 

قلعه نویی قبلا در سپاهان تیمی را با این مشخصات ایجاد کرده و قهرمان لیگ برتر شده بود، اما به هر حال او همچنان کار سختی را برای تکرار موفقیت های گذشته با سپاهان دارد.

دیدگاه‌ها