کد خبر : 1631069 | 28 مرداد 1398 ساعت 14:53 | 62.5K بازدید | 0 دیدگاه

بمب را پرز می ترکاند

آاس؛ حمله نهایی رئال برای جذب نیمار (عکس)

بر خلاف آنچه که در ابتدا به نظر می رسید، مقصد نهایی نیمار رئال مادرید خواهد بود نه بارسلونا.

آاس؛ حمله نهایی رئال برای جذب نیمار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید می تواند ضرب شست نهایی را به دشمن دیرینه اش وارد کرده و نیمار را از چنگ بارسا خارج کند. بمب بزرگ نقل و انتقالاتی تابستان امسال بدون شک نیمار است و در حال حاضر رئال دست بالاتر را نسبت به بارسلونا دارد. در این لحظات، رئال مادرید از لحاظ شانس رسیدن به نیمار وضعیت کاملا بهتری نسبت به باشگاه کاتالان دارد و در ساعات آتی، تماس های بین رئال و پی اس جی شدت بیشتری به خود خواهد گرفت که می تواند پایانی باشد بر رویای بارسا برای بازگرداندن ستاره برزیلی.

 

 

1427682

 

 

در این پروسه قطعا شاهد جا به جایی بازیکن خواهیم بود. پی اس جی قصد دارد از شر 160 میلیون یورویی که هنوز باید به نیمار پرداخت کند، خلاص شود و با توجه به نارضایتی خود بازیکنان و نیز هواداران باشگاه، چاره ای نیست جز اینکه در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات، نیمار به باشگاهی دیگر منتقل شود. پیشنهاد بارسا برای جذب نیمار، مورد قبول پی اس جی قرار نگرفته جدای از اینکه این باشگاه هرگز علاقه ای برای واگذاری ستاره برزیلی به آبی اناری ها ندارد و رئال مادرید را از هر حیث ترجیح می دهد. برخی می گویند نیمار بارسا را به رئال ترجیح می دهد اما ستاره برزیلی هرگز صراحتا نگفته است که بازی در رئال را رد خواهد کرد.

 

 

1427445

 

 

پس از مذاکرات سه شنبه گذشته بارسا و پی اس جی در پاریس، لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی تایید کرد که در مورد نیمار هیچ چیز بهتر از گذشته نشده و قضیه جدایی او پیشرفتی نداشته است. در چنین شرایطی، رئال مادرید قصد دارد در روزهای آتی کار جذب نیمار را یکسره کند و همه به خصوص بارسلونا را شگفت زده کند. 

پی اس جی در مذاکره با رئال خواهان رافا واران و وینیسیوس شده بود که پاسخ رئال به این پیشنهاد منفی بود اما حاضر است خامس رودریگز یا ایسکو و نیز یکی از دو دروازه بان خود تیبو کورتوا و کیلور ناواس را در ازای نیمار به پی اس جی واگذار کند.

حتی پیروزی قاطعانه رئال در زمین سلتا در هفته اول لالیگا نیز باعث تغییر عقیده سران رئال نشده است و آنها جذب نیمار را از چند جهت حیاتی می بینند. هم حضور نیمار باعث قدرتمندتر شدن رئال می شود و هم اینکه در همین شروع فصل، به بارسا ضربه روحی بزرگی وارد خواهد شد.

 

 

1425350

 

 

به فاصله تنها دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، به مقطع بسیار حساسی رسیده ایم؛ جایی که رئال شانس بالایی دارد تا نیمار را به مجموعه خود اضافه کند. انتقالی که هرچند موردپسند اکثریت هواداران رئال نیست(در نظرسنجی هفته گذشته آاس) اما سران باشگاه معتقدند با گذشت زمان، ارتباط این دسته با ستاره برزیلی بهبود خواهد یافت. انتقال نیمار یک انتقال کاملا استراتژیک برای رئال و فلورنتینو پرز است و مراسم معارفه او می تواند یادآور معارفه رونالدو در سال 2009 باشد.

دیدگاه‌ها