کد خبر : 1631100 | 28 مرداد 1398 ساعت 16:39 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوکراتیس: بازی با لیورپول ساده تر از برنلی است

مدافع یونانی آرسنال بازی مقابل لیورپول را برای خود و دیگر مدافعان تیمش، ساده تر از بازی شنبه گذشته برابر برنلی می داند.

سوکراتیس: بازی با لیورپول ساده تر از برنلی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فصل را با دو پیروزی خوب برابر نیوکاسل و برنلی شروع کرده است. این اولین بار پس از 10 سال است که توپچی ها فصل را با شش امتیاز شروع می کنند. آنها شنبه هفته بعد باید در یکی از دشوارترین بازی های فصل خود به مصاف لیورپول در آنفیلد بروند. بازی برابر قهرمان اروپا می تواند معیار خوبی برای قضاوت در مورد آرسنال باشد.

فصل گذشته در آنفیلد، لیورپول 5-1 آرسنال را خرد کرد. ابتدا مایتلند نایلز توپچی ها را پیش انداخت ولی در ادامه سادیو مانه، محمد صلاح و فیرمینو(سه بار) گلزنی کردند تا سنگین ترین شکست آرسنال تحت هدایت اونای امری رقم بخورد. در دو فصل آخر حضور ونگر در آرسنال نیز این تیم شکست های 3-1 و 4-0 را در آنفیلد تجربه کرد. با خاطرات بدی که هنوز زنده هستند، آرسنال باید شنبه هفته بعد به آنفیلد برود.

 

 

1427721

 

 

سوکراتیس پاپاستوپولوس مدافع یونانی آرسنال در مورد بازی برابر لیورپول گفت:« برای یک مدافع آرسنال، بازی مقابل برنلی سخت تر و دشوار تر است چون تیم رو به جلو بازی می کند و مدافعان اغلب برابر مهاجمان حریف تنها هستند. بازی برابر برنلی که سیستم دفاع و ضدحمله را مدنظر داشت، یک بازی فیزیکی و سخت برای مدافعان بود ولی برابر لیورپول، همه چیز متفاوت است. لیورپول فوتبال بازی می کند و برابر این تیم همه تیم مجبور به دفاع می شوند و این کار را برای مدافعان ساده تر می کند. البته اگر روز خوب لیورپول باشد و روز بد ما، همه چیز دشوار خواهد شد.»

 

 

1427719

 

 

سوکراتیس ادامه داد:« حق ما در بازی فصل گذشته دریافت 5 گل نبود. اشتباهاتی داشتیم و دو پنالتی بد هم تقدیم کردیم. فکر می کنم امسال شرایط متفاوت باشد و ما این فرصت را داریم تا روز بازی بهتر شویم و دستورات مربی را بهتر در زمین پیاده کنیم.

فصل قبل، بازی با لیورپول، سیتی و چلسی بازی هایی بودند که از آنها درس های زیادی گرفتیم. می دانیم که اگر قصد کسب سهمیه داریم، باید سطح خودمان را بالاتر ببریم و با شخصیت و اعتماد به نفس بیشتری در بازی های بزرگ حاضر شویم. در آنفیلد باید 90 دقیقه با اعتماد به نفس بازی کنیم.»

 

دیدگاه‌ها