کد خبر : 1631103 | 28 مرداد 1398 ساعت 17:06 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی یک ساله؛

هافبک جوان سپاهان راهی گل گهرسیرجان شد

محمد زینالی 21 ساله پس از توافق با مسئولان گل گهرسیرجان راهی این تیم شد و فصل جدید را زیر نظر وینکو پشت سر خواهد گذاشت.

هافبک جوان سپاهان راهی گل گهرسیرجان شد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در خط میانی بازیکن سرشناس کم در اختیار ندارد؛ از رسول نویدکیای باتجربه گرفته تا حامد بحیرایی جوان. امیرقلعه نویی اما فقط سه بازیکن را می تواند برای خط میانی اش طبق سیستمی که به آن علاقمند است، انتخاب کند و این یعنی از میان بازیکنانی نظیر کومان، کیانی، نویدکیا، مسلمان، کریمی، بحیرایی، نقی زاده و حتی شهباززاده که گاهی در پست هافبک به کار گرفته می شود، فقط سه بازیکن می توانند به ترکیب اصلی اضافه شوند.


به اسامی ای که اشاره شد، امید نورافکن را هم اضافه کنید تا متوجه ترافیک سنگینی شوید که در میانه میدان طلایی پوشان وجود دارد.


این دلایل سبب شده تا امیرقلعه نویی مانند داود رجبی جوان 21 ساله سپاهانی ها که به صورت قرضی راهی بادران شد، به محمد زینالی 21 سال که او هم به تازگی از نود ارومیه با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوسته بود، اجازه خروج یک ساله به صورت قرضی بدهد.


با این وصف زینالی دیگر در جمع طلایی پوشان نخواهد بود و فصل جدید را زیر نظر وینکو پشت سر خواهد گذاشت تا با پایان فصل نوزده و پس از کسب تجربیات بیشتر، بار دیگر به جمع طلایی پوشان بازگردد.

 

بدین ترتیب زینالی پنجمین بازیکن زیر ۲۳ سال سپاهان است، که به تیمهای دیگر قرض داده میشود. پیش از این رضا دهقانی، علی خسروی، محمد پاپی و داوود رجبی با قراردادی قرضی راهی سایر تیمها شده بودند.

دیدگاه‌ها