کد خبر : 1631149 | 28 مرداد 1398 ساعت 22:07 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ به دنبال یک ستاره جوان از سری آ

بایرن پیشنهاد رسمی برای خرید امانوئل ویناتو، وینگر جوان کیه وو ارائه داده است.

بایرن مونیخ به دنبال یک ستاره جوان از سری آ

به گزارش "ورزش سه"، هرچقدر بایرن مونیخ در روزهای ابتدایی بازار نقل و انتقالات کم کار و منفعل بود و باعث اعتراض هوادارانش شده بود، اخیرا بازیکنان بزرگی جذب کرده و در روزهای پایانی فعال تر از دیگر تیم ها عمل کرده است.

 

جانلکوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی ساعتی قبل مدعی شد امانوئل ویتانو، وینگر 18 ساله کیه وو مورد توجه بایرن مونیخ قرار دارد و باواریایی ها مصر هستند طی روزهای آتی بازار تابستانی این بازیکن آینده دار را جذب کنند.

 

1427785

 

البته حدود یک ماه است مذاکرات بین بایرن مونیخ و کیه وو برای انتقال این بازیکن جوان آغاز شده و در روزهای اخیر و با توجه به جدی تر شدن تمایل بایرن، مذاکرات سریع تر پیش می رود. میلان و سمپدوریا نیز دیگر تیم هایی هستند که برای خرید امانوئل ویتانو وارد عمل شده اند.

 

بایرن مونیخ در روزهای اخیر بازیکنان مشهوری چون فیلیپ کوتینیو و ایوان پریشیچ را نیز جذب کرده و در ماه های قبل کار انتقال لوکاس هرناندز و بنجامین اوارد نیز به آلیانس آره نا نهایی شده بود. بایرن مونیخ پیش از امانوئل ویتانو، برای خرید گرت بیل اقدام کرده بود اما به نظر می رسد ستاره ولزی با تغییر نظر زین الدین زیدان بالاخره در برنابئو ماندنی شده باشد.

دیدگاه‌ها