کد خبر : 1631152 | 28 مرداد 1398 ساعت 22:25 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات مثبت استراماچونی با ستاره ملی پوش

استقلال-چشمی؛ پایان خوش فصل نقل و انتقالات

سرمربی استقلال در روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با مدافع فصل گذشته این تیم داشته است و احتمال اینکه این بازیکن تا شروع لیگ نوزدهم قرارداد خود را تمدید کند بسیار زیاد است.

استقلال-چشمی؛ پایان خوش فصل نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه" روز به چشمی بازیکنی است که در همان ابتدای فصل نقل و انتقالات به مدیر باشگاه اعلام کرد که تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و می‌خواهد فوتبالش را برای فصل جدید در خارج از ایران ادامه بدهد.

 

روزبه چشمی در این مدت پیشنهادهای از  کشورهای مختلف دریافت کرد اما به یکباره در روزهای گذشته با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی استراماچونی روبه‌رو شده است.

 

گفته می‌شود آندره آ استراماچونی در روزهای گذشته به صورت مستقیم با روزبه چشمی مذاکراتی را انجام داده و از این بازیکن خواسته که یک فصل دیگر در این تیم بماند تا با شرایط بهتر بتواند حضور در فوتبال خارج از ایران را تجربه کند.

 

استراماچونی این تصمیم خود را به مدیران باشگاه استقلال هم اعلام کرده است و احتمال اینکه روزبه چشمی در آخرین روزهای باقی‌مانده تا شروع فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با این تیم تمدید کند وجود دارد.

 

نکته جالب این است که استراماچونی روزبه چشمی را برای پست دفاع وسط در نظر دارد تا با او در کنار محمد دانشگر زوج موفق فصل گذشته را برای لیگ نوزدهم هم تشکیل بدهند.

 

در صورتی که استقلال بتواند روزبه چشمی را راضی به تمدید قرارداد کند این تیم برای فصل جدید در خط دفاع تکمیل می شود و به نظر می رسد فعالیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقال با خرید یک هافبک پشت مهاجم به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه‌ها