کد خبر : 1631167 | 29 مرداد 1398 ساعت 01:25 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

توقف منچستریونایتد در خانه وولوز با خرابکاری پوگبا

منچستریونایتد در شبی که پل پوگبا یک ضربه پنالتی را از دست داد، در خانه وولوز با تساوی 1-1 متوقف شد.

توقف منچستریونایتد در خانه وولوز با خرابکاری پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله گنار سولسشر که در هفته اول پیروزی مقتدرانه ای مقابل چلسی به دست آوردند، در دیدار امشب در خانه وولوز هم ابتدا با یک گل پیش افتادند اما در نهایت تنها یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه به دست آوردند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست از این برتری استفاده کند و این دقایق بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان میزبان هم تا اندازه ای پیش کشیدند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 27، این منچستریونایتد بود که به گل رسید.

روی یک حرکت خوب تیمی و پاس در عمق مارکوس راشفورد بود که آنتونی مارسیال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ دیدنی، دروازه وولوز را باز کرد.

 

1427808

 

بعد از این گل بازیکنان وولوز پیش کشیدند و تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کنند. در دقایق پایانی بار دیگر بازی متعادل شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم را هم منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 بود که روی پاس خوب وان بیساکا، جسی لینگارد می توانست گل دوم منچستریونایتد را به ثمر برساند اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

پس از آن نوبت بازیکنان وولوز بود که پیش کشیدند و در دقیقه 54 می توانستند به گل تساوی برسند اما ضربه سر خیمنز به تیر دروازه برخورد کرد و مگوایر توپ برگشتی را دور کرد.

اما تلاش بازیکنان میزبان برای زدن گل تساوی سرانجام در دقیقه 55 نتیجه داد. روی پاس ژوائو موتینیو بود که روبن نِوِس پشت محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، دروازه داوید دخیا را باز کرد. داور بعد از گل از VAR استفاده کرد تا احتمال حضور موتینیو در موقعیت آفساید را بررسی کند اما در نهایت گل پذیرفته شد.

 

1427805

 

بعد از این گل بار دیگر یونایتدها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 68 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پوگبا بعد از یک و دو با مارسیال، در محوطه جریمه وولوز صاحب یک موقعیت خوب شد اما مدافع حریف او را سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود پوگبا پشت ضربه قرار گرفت اما ضربه محکم او را روی پاتریسیو، دروازه بان پرتغالی وولوز، به زیبا دفع کرد.

 

1427806

 

1427807

 

در ادامه هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند و موقعیت های خوبی هم روی دروازه ها ایجاد شد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد. تعویض های مربیان دو تیم و حضور بازیکنانی مانند خوان ماتا، پدرو نتو، میسون گرین وود و آندریاس پریرا در زمین در دقایق پایانی هم نتوانست تغییر در نتیجه ایجاد کند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها