کد خبر : 1631175 | 29 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

سولسشر به عنوان مربی از پوگبا حمایت می‌کند

گری نویل با انتقاد از سولسشر، سرمربی یونایتد و دفاع او از پل پوگبا و پنالتی از دست رفته‌اش می‌گوید سولسشر فقط از بازیکنش دفاع می‌کند و این را وظیفه خود می‌داند.

سولسشر به عنوان مربی از پوگبا حمایت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید بعد از پنالتی از دست رفته پل پوگبا در بازی دیروز یونایتد مقابل ولوز، حمایت اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ از پوگبا به این دلیل است که سولسشر می‌خواهد در هر شرایطی از بازیکنش دفاع کند و این را وظیفه خود می‌داند.

 

1427826

 

پوگبا که در سال جاری میلادی یعنی از شروع سال 2019 تا کنون با احتساب بازی دیروز چهار پنالتی از دست داده بعد از پنالتی دیروز که باعث شد یونایتد در دومین بازی فصل جدید، دو امتیاز باارزش را از دست بدهد با انتقادهای شدید هواداران یونایتد روبرو شده است. پیش از زدن پنالتی به نظر می‌رسید پوگبا و مارکوس راشفورد در حال صحبت کردن درباره زدن پنالتی هستند و در نهایت پوگبا بود که پشت پنالتی ایستاد.

 

نویل می‌گوید از اینکه پوگبا و نه راشفورد پشت ضربه پنالتی ایستاده واقعا عصبانی شده است. اسطوره منچستریونایتد می‌گوید دفاع سولسشر از پوگبا طبیعی است چون او می‌خواهد به عنوان مربی همیشه از بازیکنش حمایت کند.

 

نویل در این باره گفت:" در جریان بازی که دیدم پوگبا توپ را از راشفورد گرفت و پنالتی زد خیلی عصبانی شده بودم و می‌گفتم چرا راشفورد توپ را به او داد؟ ولی وقتی سولسشر گفت هر دوی آنها پنالتی‌زن‌های تیمش هستند یک کم از عصبانیتم کاهش یافت. ولی در جریان بازی کاملا مشخص بود که آنها درباره اینکه کدام یکی پنالتی را بزند صحبت می‌کردند و این حرکت قشنگی نیست".

 

گری نویل در ادامه گفت:" به نظر من سولسشر که می‌گوید هم پوگبا و هم راشفورد را به عنوان پنالتی‌زن‌های تیمش انتخاب کرده درست می‌گوید. فقط مساله این است که او ممکن است بخواهد از پوگبا حمایت کند چون فکر می‌کند وظیفه یک مربی این است".

 

دیدگاه‌ها