کد خبر : 1631182 | 29 مرداد 1398 ساعت 10:59 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ولوز: VAR زیبایی فوتبال را می‌گیرد

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی ولوز به دلیل تاخیر VAR در پذیرش گل استثنایی نوس ستاره تیمش به منچستریونایتد، این فناوری را به شدت مورد حمله قرار داد.

سرمربی ولوز: VAR زیبایی فوتبال را می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی ولوز که تیمش دیروز در خانه مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و در مقابل این تیم به تساوی 1-1 دست یافت بعد از بازی از تکنولوژی VAR به شدت انتقاد کرده و می‌گوید تاخیر VAR در تایید گلهایی که در جریان بازی‌ها به ثمر می‌رسد زیبایی و هیجان فوتبال را تهدید می‌کند.

 

1427838

 

روبن نوس، ستاره پرتغالی ولوز دیروز در دقیقه 55 بازی با ضربه‌ای استثنایی گل تساوی تیمش را وارد دروازه یونایتد کرد تا گل آنتونی مارسیال در نیمه اول را خنثی کند. اما بعد از به ثمر رسیدن گل، سیستم VAR مدت زمان زیادی مشغول بررسی آن بود تا مطمئن شود این گل در شرایط آفساید به ثمر نرسیده. درحالیکه هواداران و بازیکنان ولوز مشغول جشن و شادی بودند تا مدتی تکلیف گل هنوز مشخص نشده بود.

 

1427835

 

نونو سرمربی ولوز بعد از بازی به همین علت انتقادهای تندی از VAR به عمل آورد و گفت:" من نمی‌خواهم آن لحظه شاد و سرشار از هیجان بلافاصله بعد از گل را از دست بدهم. نمی‌دانم این مساله چطور باید حل شود ولی من نظرم را می‌گویم".

 

1427834

 

سرمربی ولوز در ادامه گفت:" لحظات بعد از به ثمر رسیدن گل زیباترین لحظات فوتبال است. نمی‌شود به مردم گفت وقتی گل به ثمر می‌رسد در سکوت منتظر بمانید و سر جایتان بایستید تا معلوم شود VAR چه حکمی خواهد داد. چون آن لحظات مهمترین لحظات فوتبال است".

 

 

دیدگاه‌ها