کد خبر : 1631193 | 29 مرداد 1398 ساعت 12:20 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

الکسیس سانچس برای یونایتد فاجعه است

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی برای این تیم فاجعه بوده و او مایل است امسال تابستان شاهد خروج سانچس از این تیم باشد.

الکسیس سانچس برای یونایتد فاجعه است

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس می‌گوید الکسیس سانچس در دوران حضور در یونایتد برای این تیم فاجعه بوده و او مایل است ستاره شیلیایی امسال تابستان پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در دیگر کشورهای اروپایی، شیاطین سرخ را ترک کرده و از این تیم جدا شود.

 

1426817

 

سانچس در ژانویه 2018 در قراردادی پر سر و صدا آرسنال را ترک کرده و راهی منچستریونایتد شد. ستاره شیلیایی تا پیش از آن یکی از پدیده‌های درخشان لیگ برتر جزیره به حساب می‌آمد. با اینکه منچسترسیتی هم خواهان جذب سانچس بود او به یونایتد پیوست و هواداران این تیم از او انتظار زیادی داشتند. اما سانچس به هیچ وجه نتوانست انتظارات را از خود برآورده کند و حالا در آستانه پیوستن به تیمی در سری آ قرار دارد.

 

گری نویل در این باره گفت:" سانچس مهاجم قوی‌ای است و من آن زمان که به یونایتد آمد به خاطر حضورش در تیم‌مان خیلی خوشحال و هیجان‌زده بودم. سانچس قبل از آن زمانی که در بارسلونا و آرسنال بازی می‌کرد مهاجمی کاربلد بود که گلهای زیادی می‌زد ولی او در یونایتد فاجعه بوده است. حالا کار به جایی رسیده که مدیران باشگاه باید کاری کنند او امسال تابستان باشگاه را ترک کند".

 

 

دیدگاه‌ها