کد خبر : 1634458 | 12 شهریور 1398 ساعت 12:30 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: نمی‌دانم چرا در یونایتد بازی نمی‌کردم

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی که اخیرا از منچستریونایتد به اینتر میلان پیوست درباره شرایط سخت خود در یونایتد صحبت کرد و از علت جدایی‌اش از این تیم گفت.

سانچس: نمی‌دانم چرا در یونایتد بازی نمی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچس، ستاره ملی‌پوش شیلیایی از زمانی که در پنجره زمستانی 2018 آرسنال را ترک کرده و راهی منچستریونایتد شد در مسیر افول قرار گرفت و دوران دشوار او در این تیم آغاز شد. سانچس که در آرسنال ستاره‌ای درخشان بود در یونایتد به هیچ وجه نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و با انتقادهای زیادی روبرو شد.

 

1430475

 

در نهایت سانچس 30ساله امسال تابستان به صورت قرضی به اینتر منتقل شد و حالا امیدوار است در این تیم ایتالیایی بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.

 

سانچس در گفتگو با بی‌بی‌سی درباره انتقال خود و روزهای دشوارش در اولدترافورد گفت:" من از اینکه به منچستریونایتد رفتم خوشحالم و این را همیشه گفته‌ام. یونایتد پرافتخارترین تیم انگلستان است. در آرسنال واقعا راضی و خوشحال بودم ولی آن روزها یونایتد در اوج بود و برای کسب موفقیت‌های بیشتر به دنبال خرید بازیکن بود. برای همین است که می‌گویم از پیوستن به شیاطین سرخ پشیمان نیستم".

 

ستاره شیلیایی در ادامه گفت:" من در یونایتد هم راضی بودم ولی همیشه به دوستانم می‌گفتم می‌خواهم بازی کنم. ولی در یک بازی 60 دقیقه بازی می‌کردم و بازی بعدی به میدان فرستاده نمی‌شدم، بدون اینکه علتش را بفهمم".

 

سانچس می‌گوید برای بازی در تیم ملی کشورش آماده است:" معتقدم در کوپا آمریکا عملکرد خوبی داشتم. علت اینکه بعد از آن در بازی‌های پیش‌فصل بازی نکردم تصمیم مربی‌ام بود و علتش را باید از او بپرسید نه من".

 

دیدگاه‌ها