کد خبر : 1631252 | 29 مرداد 1398 ساعت 19:59 | 115.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره برزیلی در راه تورین؛

یوونتوس در فکر هایجک کردن نیمار! (عکس)

ممکن است بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید، این یوونتوس باشد که نیمار را در روزهای آتی جذب کند.

یوونتوس در فکر هایجک کردن نیمار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در هفته های اخیر اخبار همگی حول محور احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید یا بارسلوناست، اما نشریه آ.اس مدعی شد یوونتوس نیز اخیرا به جمع مشتریان این ستاره برزیلی اضافه شده است.

 

یوونتوس در روزهای اخیر مذاکرات برای خرید نیمار را آغاز کرده و حاضر است پائولو دیبالا به علاوه مبلغی پول نقد را برای خرید ستاره برزیلی پرداخت کند. پاری سن ژرمن علاقه زیادی به خرید دیبالا دارد و با توجه به مصاحبه اخیر توماس توخل مبنی بر عدم فروش نیمار تا زمان یافتن جانشین او، احتمال انتقال ستاره برزیلی به تورین و دیبالا به پاریس افزایش یافته است.

 

یوونتوس علاقه چندانی به حفظ پائولو دیبالا ندارد و فروش او در هنگام خرید ستاره بزرگی مانند نیمار می تواند بهترین سناریوی ممکن برای بیانکونری باشد. بارسلونا از شرایط مالی لازم برای خرید نیمار در این تابستان برخوردار نیست و در رئال مادرید نیز به نظر زین الدین زیدان خیلی موافق این انتقال نبوده است.

 

به همین دلیل شاید یوونتوس در روزهای کوتاه باقیمانده تا پایان بازار نقل و انتقالات بتواند کار بزرگی انجام داده و بر خلاف انتظارات، بالاتر از بارسا و رئال نیمار را در همین تابستان جذب کند.

 

1427922

دیدگاه‌ها