کد خبر : 1631254 | 29 مرداد 1398 ساعت 20:50 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

بحران بزرگ بارسلونا پیش از دیدار با بتیس

بارسلونا از شرایط اسفناکی برای دیدار هفته دوم لالیگا مقابل بتیس برخوردار است.

بحران بزرگ بارسلونا پیش از دیدار با بتیس

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در فصل جدید هرگز بر وفق مراد بارسلونا نیست و آنها لالیگا را با شکست 0-1 در سن مامس مقابل بیلبائو آغاز کردند. اما به جز از دست دادن سه امتیاز در هفته ابتدایی، بحران مصدومیت دیگر اتفاق تلخ برای بارسلونا در سن مامس بود.

 

حالا و برای دومین دیدار بارسلونا در نوکمپ برابر بتیس، این تیم فقط آنتوان گریزمان را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و کاپیتان بارسلونا هنوز مصدوم بوده و به دیدار مقابل بتیس نخواهد رسید.

 

1427530

 

لوییس سوارز و عثمان دمبله، دو ضلع دیگر بخش هجومی آبی اناری ها نیز در مسابقه برابر بیلبائو مصدوم شدند و هیچکدام قادر به حضور در دیدار بازی مقابل بتیس نخواهند بود و در حال حاضر فقط گریزمان شرایط بازی کردن مقابل بتیس را داراست.

 

طبق ادعای اسپورت، احتمالا ستاره فرانسوی و 28 ساله در نوک خط حمله ترکیب ارنستو والورده قرار خواهد گرفت و رافینیا و کارلس پرز جوان، دو عنصر دیگر هجومی بارسا در دومین دیدار این تیم در لالیگا خواهند بود. بارسلونا ده سال بود فصل را با شکست آغاز نکرده بود و هرگز علاقه ای به از دست دادن امتیاز در دومین بازی لالیگایی خود ندارد.

دیدگاه‌ها