کد خبر : 1631328 | 30 مرداد 1398 ساعت 10:46 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه شماری هواداران استقلال

آخرین وضعیت تیم استراماچونی قبل از شروع لیگ

استقلالی ها بعد از سه سال با بهترین فرم خود برای شروع لیگ در شرایطی آماده می شوند که همه از این تیم انتظار یک نمایش درخشان در تبریز دارند.

آخرین وضعیت تیم استراماچونی قبل از شروع لیگ

به گزارش "ورزش سه"، لیگ نوزدهم برای استقلال، استراماچونی و فتحی روز جمعه در شهر تبریز و ورزشگاه بنیان دیزل در دیدار با ماشین سازی رسما آغاز خواهد شد تا تیمی که بنای آن را مدیریت کنونی استقلال از صفر تا صد با تغییرات نزدیک به 80 درصد بنا نهاده است، وارد مسابقات شود.

 

دغدغه های استراماچونی قبل از شروع فصل


ترکیب استقلال برای شروع فصل تقریبا کامل است؛ البته سرمربی ایتالیایی هنوز قصد فعالیت در بازار نقل و انتقالات را دارد اما موضوع اصلی برای استراماچونی در داخل رختکن و تمرین است. سیاوش یزدانی در ترکیب استقلال در افتتاحیه حضور نخواهد داشت و به نظر می رسد شاهین طاهرخانی جانشین قطعی این بازیکن در این مسابقه خواهد بود.


از سوی دیگر وضعیت دیاباته مشخص نیست و می توان حدس زد او در نهایت نمی تواند برای استقلال 90 دقیقه به میدان برود تا انتخاب جانشین او یک سوال مهم باشد.


سجاد آقایی و محسن کریمی در دیدارهای دوستانه در این پست به میدان رفتند و البته یک گزینه جذاب دیگر یعنی مرتضی تبریزی برای حضور در این پست وجود دارد که به نظر می رسد در نهایت یک نفر از میان دو گزینه آقایی-کریمی جانشین دیاباته خواهند بود.


آبی ها در دیگر پست ها بازیکنان کلیدی خود را شناختند و برای شروع لیگ کاملا آماده هستند و مشکلی از بابت مصدومیت و نا آمادگی ندارند.

 

1428003

 

دغدغه های فتحی کمتر از همیشه


استقلالی ها در هفته گذشته کمپ جدید تمرینی خود را افتتاح و رونمایی کردند تا دومین زمین تمرین خود را رسما در اختیار داشته باشند و طی روزهای گذشته 3 جلسه تمرینی در این کمپ برگزار شده تا آبی ها بعد از یک سال سخت از نظر سخت افزاری، حالا شرایط ایده آلی داشته باشند.


از سوی دیگر در هفته گذشته و بعد از کش و قوس زیاد، میلیچ رسما استقلالی شد تا دومین خرید خارجی استراماچونی نیز نهایی و رسمی شود و این بازیکن در اختیار کادرفنی قرار گیرد.

 

1428002


با این حال امیرحسین فتحی هنوز باید برای یک خرید خارجی دیگر فعالیت کند و باشگاه به دنبال جذب بازیکنی است که استراماچونی روی آن تاکید دارد؛ به نظر می رسد سرمربی استقلال ترجیح می دهد خرید آخر این تیم به جای هافبک بازیساز یک مهاجم باشد و خرید این مهاجم تنها وظیفه باقی مانده فتحی نسبت به استراماچونی در روزهای اخیر است.


مدیرعامل استقلال که تابستان موفقی را سپری کرده، البته هنوز در بحث پرداختی ها مشکلاتی دارد اما به نظر می رسد این موضوع نیز با توجه به چک های اهدایی به بازیکنان خیلی دردسر آفرین نباشد.

 

1428001

 

پرچم های سفیدی که به استقلال کمک کرد


تقابل فتحی-استراماچونی را می توان بزرگترین حاشیه تابستانی استقلال دانست که این موضوع یک هفته قبل از شروع لیگ ختم به خیر شد؛ اقدام به موقع این دو نفر برای پایان دادن به این فضای سردرگمی می تواند مهم ترین گام برای موفقیت استقلال در فصل جاری باشد و به نظر می رسد دو طرف نیاز به برگزاری جلسات بیشتری نسبت به قبل دارند.


با این حال استقلال امروز شرایط ایده آلی برای شروع لیگ دارد و نمی توان عدم حضور یک یا دو بازیکن را خیلی دردسر ساز دانست تا بعد از سه سال هواداران این تیم برای شروع 3 امتیازی لیگ در قامت یک مدعی لحظه شماری کنند.

دیدگاه‌ها