کد خبر : 1631338 | 30 مرداد 1398 ساعت 11:06 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر فدراسیون از مربی سابق تیم ملی جوانان

فدراسیون فوتبال قصد دارد در همایش فوتبال پایه که جمعه در کرج برگزار می شود از امیر حسین پیروانی سرمربی سابق تیم ملی جوانان و تیم ملی امید تقدیر کند.

تقدیر فدراسیون از مربی سابق تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین پیروانی به همراه تیم ملی جوانان در جام ملت های 2016 بحرین بر سکوی سوم ایستاد و جواز حضور در جام جهانی 2017 را به دست آورد و در این بازی ها تیم ملی جوانان با پیروزی یک بر صفر در برابر کاستاریکا بعد از چهار دهه پیروزی در جام جهانی را جشن گرفت. در ادامه مسیر امیر حسین پیروانی با تیم امید که متشکل از بازیکنان تیم ملی جوانان و چهار بازیکن زیر 23 سال بود و در حالی که تیم های استقلال و تراکتورسازی مانع از حضور بازیکنان خود در تمرینات شدند، راهی بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در بیشکک شد و با پیروزی در برابر قرقیزستان و شکست در برابر عمان از صعود به مرحله نهایی این بازی ها باز ماند و این پایان کار امیر حسین پیروانی در فوتبال پایه بود و بعد از این هدایت تیم امید به کرانچار سپرده شد که کرانچار هم دوام نیاورد و اکنون هدایت تیم را فرهاد مجیدی بر عهده دارد.

 

امیر حسین پیروانی بعد از جدایی از تیم ملی امید مربی تراکتور شد و این فصل در حالی که به بهانه هدایت یک تیم دسته اولی از تراکتور جدا شد در آخرین لحظه توافقات وی با تیم دسته اولی بهم خورد و اینروزها در حال استراحت است.

دیدگاه‌ها