کد خبر : 1631392 | 30 مرداد 1398 ساعت 13:32 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن ماشین سازی: امسال نمی توانم بازی کنم

هافبک ماشین سازی با گلایه بابت فسخ قراردادش در این تیم اعلام کرد که مصدومیتش در تمرینات تیم رقم خورده و باشگاه باید درک بهتری نسبت به این موضوع داشت.

بازیکن ماشین سازی: امسال نمی توانم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت رباط در شرایطی که خود را مهیای فصل جدید رقابت‌ها می‌کرد بار دیگر در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد. او البته از سوی باشگاه با فسخ یکطرفه قراردادش مواجه شد تا نسبت به آن واکنش داشته باشد.


وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: می‌خواهم در ابتدا یک توضیحی در خصوص اتفاقاتی که طی فصل گذشته برایم رخ داد ارائه کنم. پارسال قبل از بازی سایپا در هفته یازدهم یک آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله داشتم که پزشکان تشخیص دادند در آن مسابقه بازی نکنم چون فشار زیادی ایجاد می‌شد. ولی با درخواست آقای مهاجری و شخصیت‌ بالایی که ایشان داشتند تصمیم گرفتم که در آن مسابقه بازی کنم.


او ادامه داد: در همین بازی از ناحیه رباط زانو دچار مصدومیت شدم. بعد از دو ماه که نمی‌توانستم به پایم فشار بیاورم زانویم را عمل کردم. این را بگویم که پول عملم را باشگاه پرداخت نکرد و هیچ کسی هم از سوی باشگاه نیامد که پیگیر کارهایم باشد. طوری برخورد کردند که انگار نه انگار من برای این تیم مصدوم شدم. من خودم با پولی که به عنوان دستمزدم داده بودند مورد عمل جراحی قرار گرفتم و کارهای فیزیوتراپی‌ام را با همان پول پرداختم و هیچ کمکی در این زمینه به من نکردند. آقای هوشنگ نصیرزاده که در آن زمان مدیرعامل تیم بودند حتی یک تماس هم نگرفتند که وضعیت مرا جویا شوند.

 

بازیکن سابق ماشین‌سازی افزود: دیگر باشگاه‌ها را می‌بینید که چگونه با این نوع اتفاق‌ها برخورد می‌کنند. این اتفاقات گذشت و با توجه به اینکه با این تیم قرارداد داشتم تمرینات و شروع شده بود بعد از دو سه هفته به من زنگ زدند که بیا تمرین کن تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. شرایطم طوری بود که باید کنار زمین تمرین می‌کردم تا به آن آمادگی صد در صد برسم. چون دوست داشتم زود برگردم و به سرعت به شرایط ایده‌آل برسم فشار را زیاد کرده بودم و همین باعث شد از ناحیه آشیل پای سالمم آسیب ببینم. همین اتفاق باعث شد که عمل جراحی نیاز داشته باشم پس برای این کار به تهران آمدم و از آ‌ن زمان هیچ تماسی از سوی باشگاه گرفته نشد که مشغول چه کاری هستم و وضعیتم را بدانند.

 

غلامی در پاسخ به این سوال که آیا رسول خطیبی با او تماس گرفته یا نه، گفت: فقط روز قبل از عمل بود که ایشان تماس گرفتند و من فکر کردم که می‌خواهند حالم را بپرسند چون هیچ کس از باشگاه زنگ نزده بود. ایشان به من گفتند که می‌خواهیم بازیکن جذب کنیم و به تبریز بیا و قراردادت را فسخ کن. او گفت که من با هیئت مدیره صحبت کردم و پول را به حسابت می‌ریزند. همه فوتبالی‌ها این را می‌دانند که به آقای مدیرعامل این تیم نمی‌توان اعتماد کرد و به همین خاطر بود که آقای زنوزی برای مدتی ایشان را برکنار کردند و با اتفاقی که اخیرا افتاده بود مجبور شدند ایشان را دوباره به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند. در جواب آقای خطیبی گفتم که من چرا باید این کار را انجام می‌دادم و بالاخره باید سند و قراردادی باشد که من آن را امضا کنم.

 

غلامی در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد: این حرف من به آقای مدیرعامل برخورد و قرارداد مرا یک طرفه فسخ کردند. در صورتی که هیچ جای دنیا این گونه نیست که بازیکن در تیم مصدوم شود و آن تیم مسئولیتش را قبول نکند. عذر می‌خواهم من که در خانه مصدوم نشدم و هر کسی که فوتبالی نباشد هم این مسائل را درک می‌کند که این رفتارها بخواهد قابل قبول باشد. شما تیم پیکان را می‌بینید که با جابر انصاری پس از اینکه مصدوم شده بود چه رفتاری داشتند و همین باعث می‌شود که یک بازیکن با تمام انگیزه برای تیمش بازی کند ولی رفتاری که با من انجام شد اگر برای یک بازیکن دیگر هم بیافتد این کار را انجام می‌دهند.

 

بازیکن سابق استقلال درباره مالکیت زنوزی در باشگاه ماشین‌سازی گفت: باید از زحمات ایشان قدردانی کنیم چون به هر حال سخت است که هر دو باشگاه در سطح اول فوتبال کشور را باهم هندل کنند. به نظر من ایشان نمی‌داند که چه اتفاقاتی در باشگاه می‌افتد و به این مسائل خیلی حساس هستند. من همانند سایر بازیکنان دستمزد گرفتم و آقای خطیبی به من گفتند چند درصد از قرارداد پارسالت را می‌خواهی و من گفتم که 40 درصد باقی مانده است ایشان به من گفتند که 20 درصد از آن برای جریمه کسر می‌شود، این در صورتی است که آقای زنوزی گفته بودند جریمه‌ها را می‌بخشیم و از هیچ بازیکنی مبلغی به این خاطر کسر نمی‌شود. قرار است منی که برای این تیم مصدوم شدم هم جریمه شوم؟ آقای خطیبی و زنوزی خودشان فوتبالی هستند و می‌دانند این اتفاقات چقدر روی نتیجه‌ای که می‌خواهند بگیرند اثرگذار باشد. کسی که آهش پشت تیم باشد و دلش شکسته باشد.


غلامی درباره اینکه چه مدت زمانی برای بهبودی کامل نیاز دارد، گفت: من که فکر نمی‌کنم امسال بتوانم بازی کنم و می‌خواهم فیزیوتراپی منظمی انجام بدهم که پاهایم قوی شود و یک فصل استراحت می‌کنم. می‌خواهم بیشتر تمرین کنم تا مصدومیت این چنینی دیگر پیش نیاید.

دیدگاه‌ها