کد خبر : 1631441 | 30 مرداد 1398 ساعت 17:08 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

فرار لوکا مودریچ از خطر محرومیت طولانی مدت

کارت قرمزی که لوکا مودریچ در بازی با سلتا دریافت کرد، ممکن بود با جریمه سه بازی محرومیت برای او همراه شود.

فرار لوکا مودریچ از خطر محرومیت طولانی مدت

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید شنبه گذشته در جریان دیدار رئال با سلتا ویگو به دلیل خطایی که روی دنیس سوارز بازیکن سلتا انجام داد توسط داور، بعد از بررسی صحنه با استفاده از VAR با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

 

 

1428095

 

 

 داور ابتدا خطای مودریچ روی دنیس سوارز را بدون اینکه او را جریمه کند، اعلام کرد و به سلتا یک ضربه ایستگاهی داد اما با اعتراض بازیکنان سلتا و نیز تذکر کمک داور ویدیویی به کنار زمین رفت و پس از بازبینی صحنه، مودریچ را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد. اتفاقی که عصبانیت رئالی ها را به دنبال داشت و برای ثانیه هایی به اعتراض پرداختند. این اخراج در شرایطی رقم خورد که کهکشانی ها 0-1 پیش بودند و البته در نهایت نیز سدی در راه پیروزی رئال نشد. 

طبق گزارش کارشناسان داوری، این کارت قرمز درست بود چرا که طبق قوانین جدید داوری، هر تکل از پشت روی تاندون آشیل پا باید با کارت قرمز مستقیم جریمه شود. این اولین اخراج مستقیم مودریچ در طول 16 سال فوتبال حرفه ای بود. او در این مدت تنها دو بار از زمین اخراج شده است.

چنین تکلی می تواند بین یک تا سه جلسه محرومیت برای بازیکن خاطی به همراه داشته باشد و رئالی ها بیم این را داشتند تا ستاره کروات با محرومیت طولانی مدت مواجه شود اما در نهایت اینطور نشد و امروز کمیته داوران اعلام کرد که مودریچ تنها یک بازی محروم خواهد بود. به این ترتیب او فقط بازی با وایادولید(شنبه 21.30) را از دست خواهد داد.

 

 

1427358

دیدگاه‌ها