کد خبر : 1631482 | 30 مرداد 1398 ساعت 20:01 | 56.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ مهاجم لیورپول هم‌ تیمی مجید حسینی شد

دنیل استوریچ، مهاجم فصل گذشته لیورپول انگلیس با عقد قراردادی به ترابزون اسپور ترکیه پیوست.

 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ترابزون اسپور که برخلاف سال گذشته وحید امیری را در اختیار ندارد ولی همچنان از سید مجید حسینی بهره می‌برد و از این مدافع ایرانی در دو مسابقه مرحله پلی ‌آف لیگ اروپا استفاده کرده، امروز برای تقویت بیشتر خط حمله تیمش با مهاجم فصل قبل لیورپول قرارداد بست.

 

دنیل استوریچ که بعد از شش فصل و نیم حضور در باشگاه لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شده بود، امروز به‌ عنوان بازیکن آزاد با عقد قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید یک ساله را هم دارد، به ترابزون اسپور ترکیه پیوست.

 

استوریچ که سابقه بازی در تیم‌های منچستر سیتی و بولتون را در کارنامه دارد و در زمستان فصل 13-2012 از چلسی به لیورپول پیوسته بود، بعد از دوران طولانی مدت حضور در این تیم تصمیم به جدایی گرفت و امروز با قراردادی راهی ترابزون اسپور ترکیه شد.

 

این مهاجم 29 ساله انگلیسی که دو فصل قبل در دور برگشت به‌عنوان بازیکن قرضی به وست‌ برومویچ رفته بود، سال گذشته تنها در نیمی از مسابقات لیگ جزیره برای لیورپول به میدان رفت و در این مدت نیز دو گل برابر چلسی و ساوتهمپتون به ثمر رساند. سوپرلیگ ترکیه به تازگی آغاز شده و ترابزون اسپور در هفته اول به نتیجه مساوی دست یافته است.

 

1428161

دیدگاه‌ها