کد خبر : 1631510 | 30 مرداد 1398 ساعت 23:48 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

هری وینکس:

مقایسه شدن با ژاوی شیرین است

هری وینکس، هافبک 23 ساله تاتنهام مدعی شد راه زیادی برای تبدیل شدن به بازیکنی مانند ژاوی برای وی وجود دارد.

مقایسه شدن با ژاوی شیرین است


به گزارش "ورزش سه"، بسیاری هری وینکس که در سالهای اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تاتنهام داشته و به ترکیب تیم ملی انگلیس نیز راه یافته است را مانند ژاوی دانسته و سبک بازی او را با فوق ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا مقایسه می کنند. اما هری وینکس ضمن ابراز علاقه به سبک بازی ژاوی با فروتنی در این خصوص صحبت کرده است.

 

1428192

 

هری وینکس گفت: مقایسه با چنین بازیکنانی بسیار خوب و شیرین است اما هنوز راه طولانی در مقابل من وجود دارد. با این وجود شباهت هایی بین ژاوی و من وجود دارد، او نیز فیزیکی ترین یا درشت ترین بازیکن تیمش نبود و من همیشه او را تماشا و تحسین کرده ام. البته من همیشه بازی های لوکا مودریچ را نیز دنبال کرده ام و تماشای او هنگام تمرین و بازی برایم لذت بخش بوده است.

 

در خانواده پدری من همه هوادار تاتنهام هستند و از بدو تولد مشخص بود که من نیز هوادار تاتنهام خواهم شد. من با پدرم همه بازی ها را به استادیوم می رفتیم.

 

وقتی در آکادمی جوانان حضور داشتم  شنبه صبح همیشه یک بازی انجام داده و بعد از آن مستقیم با پدرم به وایت هارت لین می رفتیم. من عاشق بازی کردن برای تاتنهام هستم و همیشه همه توان خود را برای این باشگاه زادگاه خود خواهم گذاشت."

دیدگاه‌ها