کد خبر : 1631611 | 31 مرداد 1398 ساعت 14:22 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی تکواندو 2019 انجام شد

نماینده ایران حریفان خود را شناخت

مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی 2019 دقایقی پیش در "ووشی" چین برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

نماینده ایران حریفان خود را شناخت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام فدراسیون جهانی مسابقات جام جهانی 2019 از فردا (جمعه - یکم شهریورماه) با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در "ووشی" چین آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت. مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها دقایقی پیش انجام شد و بر همین اساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در نخستین گام با قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف چین می‌رود.

 

حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارند. 

 

هدایت این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و علی رضایی به عنوان مربی است. همچنین در بخش مشترک (زنان و مردان) نیز ایران نماینده دارد؛ که در اولین گام باید ساحل عاج را از پیش رو بردارد و در ادامه نیز با برنده دیدار روسیه یا آمریکا پیکار می‌کند.

 

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند.

 

مهرو کمرانی در بخش بانوان هدایت تیم را برعهده دارد. تیم‌های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

 

گفتنی است؛ این رقابت‌ها 8G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می‌شود. همچنین در بخش پومسه سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران هستند.

 

برنامه زمان بندی رقابت‌ها

«بخش مردان» روز شنبه - دوم شهریورماه - ساعت 8:30 تا 13 (به وقت تهران) «بخش مشترک» روز یکشنبه - سوم شهریورماه - ساعت 8:30 تا 13:30 (به وقت تهران) 

دیدگاه‌ها