کد خبر : 1631915 | 01 شهریور 1398 ساعت 18:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

امری: امیدوارم امسال هم 2 پنالتی برای لیورپول نگیرند!

اونای امری، سرمربی آرسنال، امیدوار است تیمش بتواند قدرت خود را در استادیوم آنفیلد نشان دهد.

امری: امیدوارم امسال هم 2 پنالتی برای لیورپول نگیرند!

به گزارش "ورزش سه"، با کسب دو پیروزی در دو بازی ابتدایی فصل، توپچی ها امیدوار به رقم خوردن فصلی متفاوت و حداقل بازگشت به لیگ قهرمانان بعد از سه سال غیبت هستند. در آستانه دیدار دشوار برابر لیورپول، اونای امری ابراز امیدواری کرد رکورد بد آنها مقابل تیم های بزرگ بهبود یابد.

 

اونای امری گفت: "ما باید پیشرفت کنیم زیرا وقتی مقابل تیم های بزرگ بازی می کنیم سه امتیاز می توانید از آنها بگیرید و آنها نمی توانند به این امتیازات دست یابند. اما پس از آن شما نیز باید در سایر دیدارها مقابل سایر تیم ها به سه امتیاز دست یابید. در 38 مسابقه شما در خانه و 19 بازی خارج از خانه مقابل چهار تیم برتر جدول و البته دیگر تیم ها بازی خواهید کرد.

 

1427858

 

آنفیلد استادیوم بزرگ با یک فضای فوق العاده است و اگرچه من می خواهم ما همه بازی های خود را در ورزشگاه شگفت انگیز خودی و در کنار هواداران فوق العاده مان در خانه خود انجام دهیم، اما ما باید بازی کرده و با هواداران دیگر تیم های بزرگ روبرو شویم که من فکر می کنم این یک انگیزه برایمان خواهد بود.

 

این دیدار یک آزمایش بزرگ برای نشان دادن ظرفیت ما است. لیورپول تیم بسیار خوبی بوده و سالهای گذشته پیشرفت کرده است. لیورپول در آنفیلد احساس قدرت بیشتری دارد، اما ما باید بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و با احساس خوبی به آنجا برویم. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا به آنفیلد برویم و قدرت خود را نشان دهیم."

 

بازی فصل قبل در آنفیلد و دو پنالتی برای لیورپول: "این مسائل برای من اهمیتی ندارد و فقط زمان حال برای من مهم است. شرایط هر مسابقه متفاوت است و جریان یک بازی می تواند مشابه سال گذشته باشد اما ما تیمی متفاوت هستیم. شرایط تیم های دیگر نیز متفاوت شده و من امیدوارم در روز شنبه دو پنالتی برای حریف گرفته نشود. ما با بهترین شرایط ممکن برای رسیدن به پیروزی در این مسابقه آماده می شویم."

دیدگاه‌ها