کد خبر : 1631928 | 01 شهریور 1398 ساعت 19:39 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اونای امری حتما شوخی کرده است!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد مشتاق دیدار این هفته تیمش مقابل آرسنال است.

کلوپ: اونای امری حتما شوخی کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو پیروزی متوالی، حالا نوبت دیدار برابر آرسنال برای لیورپول فرا رسیده است. یورگن کلوپ حریف این هفته تیمش را تیمی قدرتمند توصیف کرد و مدعی شد تیمش باید 100٪ تمرکز داشته باشد.

 

دیدار برابر آرسنال و شرایط لیورپول: "ما به تمرینات تیمی اعتقاد و باور داریم و امیدوارم مزایای آن را ببینیم. در تمرینات در مورد حمله و دفاع کار می کنیم و ما باید در همه جلسات 100٪ توجه خود را نشان دهیم و این همان چیزی است که بازیکنانم انجام داده اند.

 

1426344

 

در ابتدای هفته گفتم که این یک هفته مهم برای لیورپول است و ما باید 100٪ تمرکز داشته باشیم و بازیکنانم نیز همین کار را کردند. آرسنال یک حریف بسیار قوی است، اما بازی در آنفیلد برگزار می شود و من مشتاقانه منتظر این دیدار هستم. ما در ضربات پنالتی مقابل چلسی کمی خوش شانس بودیم، اما من از این اتفاق کاملا خوشحال شدم. ساوتهمپتون یکی از چالش برانگیزترین بازی هایی است که من داشته ام اما ما به شدت عاقلانه بازی کردیم.

 

در حال حاضر ما باید با هم دوست باشیم اما بهترین دوست یکدیگر نیستیم. ما باید بسیار عصبانی و حریص بمانیم و من در این مورد شک ندارم. داشتن بهترین روحیه تیمی در جهان فقط به معنای در کنار هم بودن نیست، ما می خواهیم همه بازیکنان یکدیگر را به سمت جلو سوق بدهند و این روحیه ای است که ما داریم. برای من مهم نیست که پنجره نقل و انتقالات چه زمانی بسته می شود. من موافق بودم که پنجره لیگ برتر زودتر بسته شود اما وقتی بقیه تیم ها آن را ادامه می دهند، بسته شدن پنجره در انگلیس چه فایده ای دارد؟ برخی از بازیکنان لیگ برتر هنوز هم به نوعی در بازار هستند."

 

مصاحبه اخیر اونای امری مبنی بر عدم تمایل به بازی کردن در مقابل لیورپول: "قطعا او اینگونه فکر نمی کند و این تنها یک شوخی بوده است و نباید واکنشی جدی به آن داشت. اما ما می خواهیم تیمی باشیم که هیچ کس نخواهد مقابل ما بازی کند."

دیدگاه‌ها