کد خبر : 1631946 | 01 شهریور 1398 ساعت 20:15 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوک به استقلال با دومین گل کاشته فصل؛

هدف گیری اتابک؛ دروازه حسینی و قلب استراماچونی

ضربه کاشته تماشایی بازیکن ماشین سازی اولین باخت تیم استراماچونی را رقم زد.

هدف گیری اتابک؛ دروازه حسینی و قلب استراماچونی

به گزارش ورزش سه، در حالی که آخرین دقایق بازی تیم های استقلال و ماشین سازی با حملات تیم میهمان دنبال می شد، یک ضدحمله برق آسا از ماشین سازی منجر به خطای محمد دانشگر روی سامان نریمان جهان شد و این مدافع با هدف نجات تیمش از خوردن یک گل، مهاجم حریف را سرنگون کرد و کارت قرمز را به جان خرید.

 

در این لحظه نه خود سامان نریمان جهان پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و نه بازیکنان باتجربه ای مثل شاهین ثاقبی. در بین بازیکنان تیم ماشین سازی، اتابک زارعی هافبک 22 ساله این تیم در محل زدن ضربه سرنوشت ساز قرار گرفت. زمانی که او می خواست ضربه را بزند، احتمالا اکثر بازیکنان حاضر در زمین مثل محمد دانشگر تصور می کردند که این توپ هم مثل موقعیت های طول 90 دقیقه از دست می رود و دروازه استقلال در امان می ماند.

 

اما اتفاقی که ثانیه هایی بعد رخ داد، چیزی غیر از این بود. شوت تماشایی زارعی هرچند ارتفاع اندکی داشت، اما از بالای سر دیوار دفاعی استقلال عبور کرد و سید حسین حسینی تنها نشستن آن به تور دروازه را نظاره کرد.

 

این شوت زیبا و فنی، دومین گل کاشته فصل جدید لیگ برتر لقب گرفت. در بازی های روز گذشته، معین عباسیان با ضربه کاشته ای تماشایی دروازه ذوب آهن را باز کرده بود. البته مهدی ترکمان، بازیکن تیم پارس جنوبی هم در استادیوم آزادی یک کاشته زیبا به پرسپولیس زد که ضربه او با بدشانسی به تیر دروازه اصابت کرد.

 

گلزنی به استقلال و رقم زدن اولین باخت برای تیم استراماچونی، حتما اتابک زارعی را در هفته های آتی به یکی از بازیکنان مورد توجه لیگ تبدیل خواهد کرد و نام این بازیکن جوان تبریزی در ادامه فصل بیشتر شنیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها