کد خبر : 1632056 | 02 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: نیازی به یک دروگبای جدید نداریم

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید با وجود اینکه تیمش در گلزنی با مشکل مواجه است ولی به بازیکنی با خصوصیات دیدیه دروگبا نیازی ندارد.

لمپارد: نیازی به یک دروگبای جدید نداریم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی چلسی، فرانک لمپارد می‌گوید قبول دارد که مشکل در گلزنی در ادامه می‌تواند برای این تیم دردسرساز شود ولی او می‌گوید بازیکنان فعلی تیمش برای برطرف کردن همه مشکلات  کافی هستند و چلسی به گلزنی مثل دیدیه دروگبا اسطوره سابقش نیازی ندارد.

 

این در حالی است که چلسی در دو فصل گذشته کمتر از همه شش تیم بزرگ انگلیسی حاضر در لیگ برتر گلزنی کرده و از این گذشته امسال ادن هازارد، گلزن اصلی سالهای گذشته‌اش را در اختیار ندارد.

 

1428728

 

لمپارد که امروز در خانه نوریچ به دنبال کسب یک پیروزی است در بازی‌های گذشته از ترکیب اولیویه ژیرو و تامی آبراهام در خط حمله استفاده کرده و میکی باتشوایی را هم در اختیار دارد. ولی لمپارد می‌گوید تمام بار گلزنی نباید به روی این سه مهاجم تیمش باشد بلکه چلسی باید با مشارکت بقیه نفرات هم به گل برسد.

 

لمپارد در این باره گفت:" ما باید از مناطق مختلف زمین گلزنی کنیم و این کاملا روشن است. در اینکه ما نیاز به زدن گلهای بیشتری داریم هیچ شکی وجود ندارد. ولی این کاری است که کل تیم باید انجام بدهد و ما باید راهی برای رسیدن به این هدف‌مان پیدا کنیم".

 

سرمربی چلسی در ادامه صحبت‌هایش گفت انتظار دارد بازیکنان کناری و هافبک‌های تهاجمی‌اش هم در روند گلزنی شرکت کرده و بتوانند برای چلسی گلزنی کنند. او در ادامه گفت:" در حال حاضر هنوز نتوانسته‌ایم به آنچه در نظر داریم برسیم. من هم دوست داشتم بازیکنی مثل دیدیه دروگبا در اختیار داشتم. ولی نه، حالا دیگر سال 2019 است. مهم این است که با نگاه به آینده برنامه‌ریزی کنیم و سعی کنیم گلهای بیشتری بزنیم. من از بازیکنان کناری و هافبک‌های تهاجمی چلسی هم انتظار گلزنی دارم کسانی مثل میسون ماونت، راس بارکلی و روبن لوفتوس چیک".

 

دیدگاه‌ها