کد خبر : 1632059 | 02 شهریور 1398 ساعت 09:48 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

تهاجمی و باطراوت در پیکان شهر

گزارش: سورپرایز آ اس شهرخودروی جذاب

خبرسازترین تیم نقل و انتقالات تابستانی حالا به صدر جدول تکیه زده و به دنبال ادامه روند فوق العاده خود است.

گزارش: سورپرایز آ اس شهرخودروی جذاب

به گزارش "ورزش سه" اگر بگوییم شهر خودرو یکی از جذاب ترین باشگاه‌های لیگ در فصل نقل و انتقالات بوده است، اغراق نکرده‌ایم. تمدید با امین قاسمی نژاد، اکبر صادقی، مرادمند و از همه مهم‌تر یحیی گل محمدی که تا آستانه نشستن روی نیمکت پرسپولیس پیش رفت کارهای مهم حمیداوی بود‌. اما او با جذب سیدمهدی رحمتی، روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر و در پایان سروش رفیعی نشان داد پروژه‌ای بزرگ در سر دارد. ساخت تیمی جذاب که حالا هم به دنبال یک فرمانده یعنی امید ابراهیمی است که در صورت جذب، شهر خودرو را به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل می‌کند.

 

شروع لیگ نوزدهم برای آن‌ها از تهران و تیم پیکان بود. دیداری جذاب شهر خودرو به واسطه آن خط و نشان پر رنگی برای لیگ نوزدهم می‌کشید. گل محمدی با ترکیب هجومی وارد میدان شد. روح‌الله باقری و یونس شاکری دو مهاجم این تیم بودند تا یکی از قدرت سر زنی استفاده کند و دیگری به واسطه تکنیک و سرعتش موقعیت آفرینی کند. ترفندی که در همان نیمه اول جواب داد. فرشاد محمدی مهر با سانتر دقیقی از سمت راست باعث شد تا یونس شاکری با ضربه سر گل اول را بزند و گل دوم به نام روح‌الله باقری ثبت شد. مهاجم سابق استقلال که تیمش در تبریز نتوانست از موقعیت‌های گلزنی استفاده کند، با بر هم زدن خط دفاع پیکان توپ را به کنج دروازه فرستاد تا درخشش را از همین ابتدا شروع کند.

 

اما سورپرایز آقا یحیی در این مسابقه، امیرحسین نبی زاده بود. بازیکنی که پشت دو مهاجم اصلی به جای امین قاسمی نژاد بازی کرد و جواب اعتماد سرمربی را به خوبی داد. هافبک جوان شهر خودرو که با اعتماد به نفس خوبی در میانه زمین بازی کرد و حالا ستاره تیمش می‌تواند لقب بگیرد.

 

 

همانقدر که خط آتش شهر خودرو جذاب است، همانقدر خط دفاع این تیم نیز قدرت خود را بالا برده. سیدمهدی رحمتی که در نیمه دوم تیمش را در زمین نگاه داشت. گلر فعلی شهر خودرو در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم، دو موقعیت عالی پیکان را دفع کرد تا دروازه‌اش بسته بماند و حالا در اندیشه موفقیت با تیمی جز استقلال یا سپاهان باشد. فرشاد محمدی مهر نیز در سمت راست خط دفاع اولین پاس گلش را ثبت کرد و اگر مصدومیت اجازه می‌داد بهترین بازیکن زمین بود. عمق خط دفاع هم توسط مرادمند و نعمتی پوشش داده شد و هیچ موقعیتی دیگری در اختیار میزبان قرار نگرفت.

 

 

شهر خودرو حالا با مربی و تیم جذابش به صدر جدول لیگ نوزدهم تکیه زده است به امید اینکه فصل درخشان دیگری رقم بزند. این تیم هفته آینده در مشهد میزبان شاهین شهرداری بوشهر است و می‌تواند با برد شیرین دیگری به صدر نشینی در جدول ادامه دهد. به خصوص اینکه تیم‌های مدعی با یکدیگر بازی مستقیم دارند.

 


تیم یحیی با پیراهن زرشکی شبیه رمی است که در ایتالیا هم همه برای دیدن اش با سرمربی جدید کنجکاوند!

 


علیرضا ابراهیمی

دیدگاه‌ها