کد خبر : 1632061 | 02 شهریور 1398 ساعت 10:00 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین برد لیگ برتری استون ویلا بعد از سه سال

پیروزی 2-0 استون‌ویلا مقابل اورتون برای این تیم بسیار مهم و دلپذیر بود چرا که این تیم موفق شد از سال 2016 برای اولین بار در لیگ برتر به پیروزی برسد.

اولین برد لیگ برتری استون ویلا بعد از سه سال

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا دیروز در هفته سوم لیگ برتر در خانه خود به مصاف اورتون رفت تا با یک پیروزی مهم مقابل این تیم هوادارانش را غرق شادی کند. ویلا بعد از سه سال ناکامی سرانجام موفق شد اولین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس را دشت کند.

 

1428732

 

اعضای تیم استون‌ویلا هم با این پیروزی به رکوردهای مهمی دست یافتند. جک گرلیش هافبک مشهور این تیم در 20 بازی اخیر خود در لیگ برتر همواره شکست  خورده بود و با پیروزی دیروز موفق شد از زیر بار منفی آن خارج شود. دین اسمیت، سرمربی ویلا هم پیش از بازی دیروز، در هشت بازی قبلی‌اش در لیگ برتر همواره شکست را پذیرا شده بود.

 

استون ویلا تا پیش از بازی دیروز مقابل اورتون رکورد بسیار بدی در لیگ برتر انگلیس داشت. این تیم در 15 بازی آخرشان در لیگ برتر 14 بار شکست خورده و یک بار به تساوی رسیده بود. آخرین پیروزی ویلا در لیگ برتر جزیره به فوریه 2016 بازمی‌گشت که در آن موفق شده بود نوریچ را 2-0 شکست دهد.

 

1428734

 

پیروزی مهم استون ویلا که توسط دو گل وسلی مورائس و انور القاضی به ثمر رسید روحیه بازیکنان این تیم را بسیار بالا برده و به نظر می‌رسد ویلا در بازیهای آینده بتواند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.

 

 

دیدگاه‌ها