کد خبر : 1632082 | 02 شهریور 1398 ساعت 11:48 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

ژنرال با چیدمانی متفاوت در سواحل جنوبی

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شاهین بوشهر

پرونده رقابت های هفته اول لیگ نوزدهم امروز در حالی بسته می شود که همگان در انتظار دیدن چهره یکی دیگر از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شاهین بوشهر

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تمام وعده هایی که در ارتباط با برگزاری منظم بازی های لیگ داده شد هنوز سوت آغاز فصل جدید نخورده بود که یکی از حساس ترین بازی های هفته به تعویق افتاد تا بسته شدن پرونده این هفته با وقفه 24 ساعته روبرو شود. امروز در سواحل جنوبی ایران در شهر بوشهر، طرفداران تیم تازه بازگشته شاهین باید از سپاهانی میزبانی کنند که بسیاری از این تیم به عنوان یکی از سه مدعی اصلی قهرمانی نام می برند.


امیر قلعه نویی در دومین فصلی که روی نیمکت سپاهان حضور دارد در تابستان تغییرات زیادی در پست های مختلف ایجاد کرد تا فصل را با امید رسیدن به ششمین جام قهرمانی خود و سپاهان استارت بزند. زردپوشان نصف جهان با اطلاع کامل از نتایج رقم خورده از سوی سایر رقبا امروز انگیزه های زیادی برای برد خارج از خانه و شروع مقتدرانه در لیگ دارند.


ژنرال هم مثل خیلی از مربیان این فصل بازی ها را با کم و کاستی هایی آغاز خواهد کرد از جمله محرومیت و مصدومیت چند مهره کلیدی که ایجاد تغییرات در سپاهان را محتمل کرده است. کی روش استنلی محرومیت خود را می گذراند ضمن این که محمد رضا حسینی هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. به این دو بازیکن باید غیبت ایران پوریان و یکی دو نفر دیگر را هم اضافه کرد تا سپاهان امروز با چیدمانی متفاوت و خریدهای جدید به میدان برود.


درون دروازه پیام نیازمند همچنان انتخاب اول و آخر قلعه نویی محسوب می شود به امید این که درخشش گلر جوان ادامه داشته باشد. در ساختار تدافعی اما اصفهانی ترکیبی متفاوت را تجربه خواهند کرد به خصوص در جمع مدافعان میانی که زوج پورقاز- وولسیانی محتمل ترین انتخاب سرمربی تیم است. در دفاع راست با غیبت ایران پوریان، مرتضی منصوری به میدان خواهد رفت و در دفاع چپ سعید آقایی انتخاب اصلی محسوب می شود.

 

1422808


در خط میانی مهدی کیانی کاپیتان اول سپاهانی ها خواهد بود و روی دست این بازیکن کهنه کار کومان و محمد کریمی حضور خواهند داشت تا مثلثی هماهنگ امید اول سپاهانی ها برای دراختیار داشتن توپ و میدان باشد.


در غیاب محمدرضا حسینی مصدوم، رضا میرزایی وینگر راست خواهد بود تا در بازگشت به سپاهان همان راهی که در فولاد آغاز کرد را در سپاهان هم ادامه دهد. سجاد شهباززاده همچنان وینگر چپ بازی می کند تا در غیاب استنلی کی روش محروم، علی قربانی نقش مهاجم نوک را بازی می کند.


به این ترتیب ترکیب احتمالی سپاهان در هفته نخست لیگ نوزدهم در سواحل جنوبی مقابل شاهین به این شرح خواهد بود:
پیام نیازمند؛ مرتضی منصوری، عزت پورقاز، گئورگی وولسیانی، سعید آقایی؛ مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادمیر کومان؛ سجاد شهباززاده، رضا میرزایی و علی قربانی.

دیدگاه‌ها