کد خبر : 1632096 | 02 شهریور 1398 ساعت 12:23 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

استیل ضربه زدنم برای خودم است، نه رونالدو

ترکمان: بدشانس‌ترین بازیکن هفته اول هستم

مدافع چپ پای پارس جنوبی جم هنوز حسرت ضربه ای را می خورد که به پرسپولیس زد اما راهی به دروازه نیافت و تیر دروازه را به لرزه در آورد.

به گزارش "ورزش‌سه"، پارس جنوبی جم در حالی مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که بازی خوبی در ورزشگاه آزادی انجام داد. یکی از مهم ترین موقعیت هایی که پارس جنوبی مقابل پرسپولیس از دست داد ضربه ایستگاهی مهدی ترکمان بود که به تیر دروازه برخورد کرد و بهترین فرصت برای گلزنی از دست رفت.


ترکمان که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند و البته حدود یک هفته قبل از بازی مصدوم شد و همراه تیم تمرین نکرد، در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط مسابقه با پرسپولیس بیان کرد: بازی خوبی بود. ما عملکرد نسبتا خوبی داشتیم و واقعا حقمان باخت مقابل پرسپولیس نبود. همه کار برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس کردیم اما بدشانس بودیم و شکست خوردیم.


وی درباره اینکه گفته می شد به بازی با پرسپولیس نمی رسد، گفت: بله، من در جریان یکی از بازی های دوستانه تیم مصدوم شدم و حدود 10 روز از تمرینات دور بودم. با این حال با تلاش های کادر پزشکی به بازی رسیدم و خوشحالم که عملکرد خوبی هم داشتم.


مدافع چپ پارس جنوبی با اشاره به ضربه ایستگاهی که مقابل پرسپولیس زد و به تیر دروازه برخورد کرد، اظهار داشت: از بدشانسی من بود. متاسفانه ضربه من به تیر خورد  و برگشت، ضربه ترابی به تیر خورد و وارد دروازه شد. فکر می کنم بدشانس ترین بازیکن هفته هستم.

 

1428775


ترکمان درباره استیل ضربه زدنش قبل از شوت که شباهت به رونالدو داشت، گفت: من به رونالدو و بقیه بازیکنان توجهی ندارم. استیل ضربه زدن من اینگونه است که وقتی می خواهم شوت بزنم می ایستم و بعد از حرکت یک گام به عقب می آیم و بعد توپ را می زنم. این استیل ضربه زدن خاص خودم است.


وی درباره شباهت ضربه اش با کاشته ای که روز گذشته اتابک زارعی بازیکن ماشین سازی به دروازه استقلال زد و گل شد، خاطرنشان کرد: بله، شبیه بود اما شما نگاه کنید دیروز دیوار دفاعی استقلال چقدر پرید و بعد مقایسه کنید دیوار دفاعی پرسپولیس چقدر پرش داشت. دیوار پرسپولیس بیشتر پرید و من دیگر نمی توانستم ضربه ام را بالاتر از اینی که زدم بزنم.


مدافع چپ پارس جنوبی درباره آینده تیمش در لیگ برتر افزود: تیم خوبی داریم. با تلاش های آقای کمالوند و کادرفنی انجام دادند، بی تردید امسال حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. نفرات جوان و خوبی در پارس جنوبی حضور دارند که قطعا با استفاده از تجربه آقافراز می توانیم روزهای خوبی را برای هواداران جمی رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها