کد خبر : 1632163 | 02 شهریور 1398 ساعت 15:28 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

آل کثیر: به لیگ برتر آمده ام که آقای گل شوم

مهاجم جوان تیم ماشین سازی می گوید آن ها به تساوی مقابل استقلال هم راضی بودند.

آل کثیر: به لیگ برتر آمده ام که آقای گل شوم

به گزارش "ورزش سه"، علی آل کثیر مهاجم جوان تیم ماشین سازی در گفتگو با ورزش سه در خصوص بازی با استقلال گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود بازیکنانمان زحمت کشیدند و مزد زحماتشان را هم گرفتند. از یک هفته ی پیش همه در فکر سه امتیاز این بازی بودند. با برنامه جلو رفتیم و توانستیم سه امتیاز را  بگیریم. تیم استقلال هم تیم خوب و پر مهره ای است.

 

وی در خصوص شناخت ماشین سازان از تیم استقلال هم عنوان کرد: اول فصل نمیتوان تیم ها رو خوب شناخت و آنالیز کرد اما خدا را شکر ما توانستیم آن ها را به خوبی آنالیز کنیم. یک بازی دوستانه  مقابل آنها داشتیم، از آن بازی دوستانه توانستیم شناخت پیدا کنیم و این بازی را به نحو احسن به پایان برسانیم.

 

آل کثیر همچنین درباره شکست 4-0 به استقلال در بازی دوستانه گفت: آن ها فکر میکردند چون بازی دوستانه را بردند این بازی هم آسان است اما ما با تمام توان آمدیم تا هم آن نتیجه را جبران کنیم و هم ثابت کنیم آن باخت یک اتفاق بود و در بدنسازی بودیم و بعد بدنسازی همه چی درست می شود.

 

مهاجم سابق داماش در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردند در لحظات پایانی گلزنی کنند یا خیر پاسخ داد: فوتبال را نمی توان پیش بینی کرد و نمیتوان گفت سپاهان قوی تر است یا ... هیچ کس هم فکر نمیکرد ما بتوانیم استقلال را ببریم اما این اتفاق افتاد ما تلاشمان را میکنیم که دست پر برگردیم.

 

علی آل کثیر با اشاره به انتقالش از داماش به ماشین سازی درباره هدفش گفت: تمام تلاشم را میکنم تا در ترکیب باشم و آقای گل شوم.

دیدگاه‌ها