کد خبر : 1632199 | 02 شهریور 1398 ساعت 17:21 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

رود گولیت:

دلیخت خیلی زود متوجه دشواری سری آ خواهد شد

ماتایس دلیخت گران ترین مدافع تاریخ باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا است و امشب اولین بازی خود در سری آ را برابر پارما انجام خواهد داد.

دلیخت خیلی زود متوجه دشواری سری آ خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دلیخت پس از حرف و حدیث های فراوان و در حالی که از بارسا و پی اس جی نیز پیشنهاد داشت، ترجیح داد به یوونتوس ملحق شود. برای انتقال او 75 میلیون یورو هزینه شد و قطعا انتظارات از او بالا خواهد بود. دلیخت معتقد است فوتبال ایتالیا برای مدافعان، بهترین لیگ دنیاست اما رود گولیت اسطوره فوتبال هلند در این رابطه به او هشدار داد.

 

 

1428907

 

 

گولیت گفت:« فوتبال در ایتالیا بازی لحظه هاست و بیش از هر لیگی در ایتالیا این قضیه دیده می شود. دلیخت خیلی زود متوجه دشواری های سری آ خواهد شد. او به عنوان مدافع، بیش از هر چیزی باید تمرکزش روی گل نخوردن یووه باشد و نه اینکه به وسط زمین بیاید و در حملات شرکت کند.

در هر بازی ممکن است مهاجم مقابل او کاملا مهار شده به نظر بیاید اما دلیخت نباید تصور کند کار تمام شده چون در ایتالیا مهاجمان به یک لحظه برای گلزنی نیاز دارند. او باید به یارگیری خود تا پایان بازی ادامه دهد و برایش مهم نباشد که مهاجم حریف خوب بازی کرده است یا خیر.»

 

گولیت ادامه داد:« او برای وفق دادن خود با فوتبال ایتالیا به زمان نیاز دارد و مطمئنم که اشتباهاتی از او خواهیم دید. لیگ ایتالیا برای مدافعان، دشوارترین لیگ دنیاست؛ با این حال تردیدی نسبت به توانایی های دلیخت ندارم و اطمینان دارم که در یوونتوس روزهای خوبی خواهد داشت.»

 

 

1425920

دیدگاه‌ها