کد خبر : 1632216 | 02 شهریور 1398 ساعت 18:22 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

میهایلوویچ و هدایت بولونیا از تخت بیمارستان

سینیشا میهایلوویچ سرمربی بولونیا که با بیماری سرطان دست به گریبان است از بیمارستان هدایت تیمش برابر ورونا را عهده دار خواهد بود.

میهایلوویچ و هدایت بولونیا از تخت بیمارستان

به گزارش "ورزش سه"، سینیشا میهایلوویج سرمربی صربستانی بولونیا چندی پیش اعلام کرد که به سرطان خون مبتلا شده است با این حال با اصرار باشگاه و بازیکنان او بر راس کار باقی ماند و امروز دستیار او عنوان داشت که از بیمارستان، دستورات فنی را به وی خواهد داد. میهایلوویچ فعلا مشغول شیمی درمانی است و قادر به حضور در جلسات تمرینی بولونیا نیست و طبعا نمی تواند فردا از روی نیمکت، بولونیا را هدایت کند.

 

 

Image result for Emilio De Leo

 

 

امیلیو دی لئو دستیار میهایلوویچ در نشست خبری بازی با هلاس ورونا گفت:« میهایلوویچ هر جلسه تمرینی را به صورت زنده تماشا می کند و تلفنی توصیه های خود را به تیم ارائه می دهد. حالا ما هفته اول سری آ را پیش رو داریم و دستورالعمل ها هیچ تغییری نخواهند کرد. ما اکنون مسئولیت بیشتری را حس می کنیم و تمام تمرکزمان روی وظیفه ای است که بر عهده مان گذاشته شده است.

هدف این است که این وضعیت خارق العاده را به یک وضعیت معمولی و روتین تبدیل کنیم. فردا میهایلوویچ از بیمارستان کار هدایت تیم را برعهده خواهد داشت و دستوارت تاکتیکی را به اطلاع ما خواهد رساند. دقیقا همان کاری که روز پیروزی بر پیزا در کوپا ایتالیا انجام داد. هدف ما نیز این است که باعث افتخار سرمربی مان شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها