کد خبر : 1636644 | 24 شهریور 1398 ساعت 15:36 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیام جدید میهایلوویچ در آغاز جنگ دوباره با سرطان

سینیشا میهایلویچ در حالی مرحله جدید درمانی خود را آغاز کرد که در پیامی احساسی به صحبت با بازیکنان تیمش پرداخت.

پیام جدید میهایلوویچ در آغاز جنگ دوباره با سرطان

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های گذشته خبری مبنی ابتلای سینیشا میهایلوویچ، ستاره سابق تیم های رم،لاتزیو و اینترمیلان به بیماری سرطان خون مخابره شد که باعث ناراحتی فوتبال دوستان و طرفداران این ستاره سال های نه چندان دور سری آ شد.

 

 

1429427

 


در همین رابطه طی روزهای گذشته اعلام شد که این سرمربی صربستانی بولونیا برای انجام مرحله دوم درمانی خود راهی بیمارستان شده است.
حالا و بعد از این اتفاق امیلیو دی لئو دستیار میهایلوویچ در مصاحبه پیش از بازی بین دو تیم بولونیا و برشا در مورد عدم حضور سینیشا روی نیمکت به خبرنگاران گفت: "ما از این موضوع هیچ ترسی نداریم چرا که قبلا نیز این شرایط را تجربه کرده بودیم. بدیهی‌ست که غیبت او مثبت نیست اما هیچ تاثیری هم در عملکرد ما در زمین مسابقه نخواهد داشت چرا که حضور او همواره در قلب ما حس می شود."


دی لئو همچنین از بیانیه  میهایلوویچ خطاب به بازیکنان تیمش رو نمایی کرد و گفت: "وی از ما خواستار یک نگرش ناامیدانه شد. به معنی این که هر لحظه از مسابقه  باید همچون لحظه های انتهایی در نظر گرفته شود و بازیکنان در کمال شجاعت به بازی کردن بپردازند."
میهایلوییچ پیش از برشا سابقه سرمربی گری میلان در سال 2015 و تورینو در سال 2016 را در کارنامه دارد و از ابتدای سال 2019 نیز به عنوان سرمربی بولونیا انتخاب شد.

 

 

1429425

دیدگاه‌ها