کد خبر : 1632265 | 02 شهریور 1398 ساعت 20:44 | 104.2K بازدید | 0 دیدگاه

این گران ترین مدافع تاریخ فوتبال است؟ (عکس)

شرایط خط دفاعی منچستریونایتد علیرغم انتقال گرانقیمت هری مگوایر همچنان مساعد نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروع طوفانی و برتری با چهار گل در هفته اول این فصل لیگ برتر برابر چلسی، هواداران منچستریونایتد امیدوار بودند شیاطین سرخ امسال در بین مدعیان قهرمانی جای داشته باشد اما دو بازی بعدی این تیم نشان می دهد یونایتد هنوز تبدیل به یک تیم مدعی نشده است.

 

بعد از تساوی غیرمنتظره برابر ولورهمپتون، هواداران یونایتد امیدوار به کسب یک پیروزی راحت خانگی برابر کریستال پالاس بودند اما حریف آنها با تک گل دقیقه 31 جوردن آیو با برتری راهی رختکن شد. جالب اینجاست تک گل پالاس با اولین حضور در محوطه و اولین ضربه به سمت دروازه داوید دخیا به ثمر رسید. کریستال پالاس امروز برای اولین بار از نوامبر 1979 در لیگ برتر در استادیوم اولدترافورد از حریف پیش افتاد و موفق شد در نهایت به پیروزی هم برسد.

 

در دقایق پایانی نیز فن آنهولت در شرایطی موفق به زدن گل دوم شد که چندان موقعیت خوبی نداشت اما ضعف مدافعان و البته داوید دخیا باعث شکست شیاطین سرخ شد.

 

با انتقال هنگفت و تابستانی هری مگوایر که او را تبدیل به گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال کرد، به نظر می رسید خط دفاعی یونایتد ترمیم یافته باشد اما مهاجمان پالاس در نیمه اول بارها خط دفاعی یونایتد و هری مگوایر را تحت فشار قرار دادند و در صحنه دو گل نیز پوشش اشتباه مدافعان یونایتد کاملا مشهود بود.

 

1428988

 

1428987

 

1428991

دیدگاه‌ها