کد خبر : 1632297 | 02 شهریور 1398 ساعت 22:34 | 96.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش مقتدرانه طلایی پوشان در بوشهر؛

شاهین ۰- سپاهان ۳؛ ورود ژنرال مثل یک مدعی

شاگردان امیر قلعه‌نویی با نمایش برتر نسبت به شاهین بوشهر موفق به کسب پیروزی پُر گل شدند.

شاهین ۰- سپاهان ۳؛ ورود ژنرال مثل یک مدعی

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر که یکی از تازه واردهای لیگ نوزدهم است، در نخستین مسابقه فصل کار دشواری برابر سپاهان مدعی داشت ولی امیدوار بود بتواند از امتیاز میزبانی بهره ببرد و حداقل یک امتیاز بگیرد، اما تلاش شاگردان عبدالله ویسی نتیجه‌ای به همراه نداشت و طلایی پوشان با نمایشی مقتدرانه و سراسر هجومی توانستند مدیریت بازی را به ویژه در نیمه دوم به طور کامل در اختیار بگیرند و با گل‌های ولادیمیر کومان، محمد محبی و رضا میرزایی به برتری ۳ بر صفر برابر شاهین دست پیدا کنند.

 


هفته اول لیگ برتر؛ شنبه: ۹۸/۰۶/۰۲ ؛ ساعت ۲۰:۱۵
استادیوم: شهید مهدوی بوشهر
داور: وحید کاظمی؛ کمک‌ها: حسن ظهیری و علی‌اکبر عظیم‌پور؛ داور چهارم: هادی طوسی/ کمک داوران خط: علی بای و حسن زیاری/ ناظر داوری: رحیم رحیمی‌مقدم.


شاهین شهرداری بوشهر
ماکسیم کوویلیتایا
مرتضی غلامعلی‌تبار
مصطفی احمدی
امیرحسین موسی زاده
بهمن سالاری
بهروز نوروزی فرد
محمدصادق بارانی
میلاد صارمی
حسن نجفی
ابوذر صفرزاده
حسین مالکی
سرمربی: عبدالله ویسی

 


سپاهان اصفهان
سید پیام نیازمند
عزت‌الله پورقاز
جورجی ولسیانی
مرتضی منصوری
سعید آقایی
مهدی کیانی
ولادیمیر کومان(۷۸- رضا میرزایی)
محسن مسلمان(۴۶- امید نورافکن)
محمد محبی(۷۸- محمد کریمی)
سجاد شهباززاده
علی قربانی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

 

1429027

 


اخطارها

ابوذر صفرزاده(۲۳) و میلاد صارمی(۳۶) از شاهین شهرداری
عزت‌الله پورقاز(۳۶) و امید نورافکن(۷۲) از سپاهان

 

 


شرح گل


شاهین شهرداری صفر - سپاهان ۱ (دقیقه ۵۷: ولادیمیر کومان): ارسال پای چپ تماشایی امید نورافکن، بازیکن تعویضی طلایی پوشان به مقابل تیرک دوم رفت که توپ در محوطه ۶ قدم به ولادیمیر کومان رسید تا این بازیکن با شوت محکم توپ را به طاق دروازه شاهین بزند و گل اول سپاهان را به ثمر رساند.


شاهین شهرداری صفر - سپاهان ۲ (دقیقه ۶۲: محمد محبی): مهدی کیانی در میانه زمین رو به جلو پاس داد که در ادامه علی قربانی بدون وقفه توپ را به محمد محبی رساند تا خرید جدید سپاهان در موقعیت تک به تک گل دوم تیمش برابر شاهین را بزند.


شاهین شهرداری صفر - سپاهان ۳ (دقیقه ۸۳: رضا میرزایی): امید نورافکن با سرعت بالا به سمت محوطه جریمه شاهین رفت که پاس در عرض او، رضا میرزایی را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی شوت این بازیکن به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و در برگشت نیز شوت دوم میرزایی پس از برخورد به مدافع شاهین وارد دروازه شد.

 

 

 


لحظات حساس


دقیقه ۱: میلاد صارمی قصد داشت با شوت والی پشت محوطه دروازه سپاهان را در ثانیه ۴۰ باز کند که ضربه او را نیازمند در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه ۱۱: ارسال پای چپ محسن مسلمان از روی کرنر و ضربه سر پورقاز از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت.
دقیقه ۱۹: سانتر دقیق محسن مسلمان از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین با ضربه سر علی قربانی همراه شد که توپ با کمترین فاصله از کنار دروازه شاهین راهی اوت شد.
دقیقه ۲۱: مسلمان بازهم یک ارسال خطرناک به محوطه جریمه شاهین فرستاد که بعد از دفع ناقص بازیکن این تیم، پورقاز شوت محکمی به سمت دروازه زد، اما واکنش کوویلیتایا مانع از به ثمر رسیدن گل سپاهان شد و در ریباند نیز شوت دوم پورقاز را مدافعان شاهین برگشت دادند.
دقیقه ۲۳: احمدی در برخورد با نیازمند نقش بر زمین شد، اما داور مسابقه اعتقادی به اعلام پنالتی به سود شاهین نداشت.
دقیقه ۲۷: ارسال مسلمان و ضربه سر علی قربانی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۰: شوت زمینی محبی به شکل خطرناکی از مقابل دروازه شاهین عبور کرد.
دقیقه ۳۸: شوت پشت محوطه محسن مسلمان از روی دروازه شاهین راهی اوت شد.
دقیقه ۴۷: ضربه نوک پای مالکی را نیازمند در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه ۴۹: شهباززاده بعد از دریافت توپ ارسالی از کرنر شوت‌زنی کرد که ضربه او هم مثل دیگر موقعیت‌های سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه ۶۹: دو پاس از محبی و کیانی موقعیت خوبی برای قربانی به وجود آورد که ضربه او بعد از اصابت به تیرک افقی دروازه شاهین به اوت رفت.
دقیقه ۱+۹۰: سانتر توپ از سمت راست زمین و ضربه سر مهاجم شاهین را نیازمند برگشت داد و در ریباند شوت مهاجم بوشهری‌ها را پورقاز دفع کرد.

 

 


بهترین بازیکن


امید نورافکن از دقیقه ۴۶ به‌عنوان اولین تعویضی سپاهان جانشین محسن مسلمان شد که بعد از ورودش به زمین سرنوشت بازی را برای طلایی پوشان تغییر داد و توانست روی دو گل تیمش تاثیر مستقیم بگذارد و علاوه بر آن با حرکت‌های متوالی از جناح چپ زمین و ارسال‌های خطرناک مثمر ثمر ظاهر شود تا ستاره ژنرال در نخستین مسابقه لیگ لقب بگیرد.

 


اتفاق ویژه

برخلاف سایر مدعیان لیگ برتر که بازی‌های خود را با بردهای خفیف یا با یک امتیاز و حتی شکست آغاز کردند، سپاهان از همین ابتدا مقتدرانه وارد لیگ برتر شد و توانست با نمایشی سراسر هجومی و دلپذیر به برد پُر گل در بوشهر برسد.

 

1429025

 

 


در حاشیه


* کادر فنی دو تیم قبل از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
* تعدادی از هواداران سپاهان به بوشهر سفر کردند تا در نخستین بازی فصل از تیم محبوب خود حمایت کنند.

دیدگاه‌ها