کد خبر : 1632358 | 03 شهریور 1398 ساعت 11:21 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض خانم گل لیگ برتر فوتبال بانوان؛

می توانستم هم بهترین گلزن باشم هم بهترین بازیکن

زهرا قنبری خانم گل فصل گذشته فوتبال بانوان ایران که در مراسم انتخاب بهترین ها حضور یافت و جایزه مربوط به خانم گلی خود را نیز دریافت کرد به نوع انتخاب نامزدهای این مراسم اعتراض شدیدی داشت.

می توانستم هم بهترین گلزن باشم هم بهترین بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری بم که با بازیهای درخشان خود در لیگ قبلی یکی از عوامل قهرمانی این تیم لقب گرفته بود روز گذشته در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال ایران حضور یافت اما با شکایت سالن را ترک کرد.

 

زهرا قنبری که با تعداد گل های فراوان خود توانست رکورد گلزنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بانوان را بشکند روز گذشته به عنوان بهترین گلزن رقابتهای جایزه خانم گلی خود را دریافت کرد اما اعتراض وی از آنجا شروع شد که او اعتقاد داشت که باید نامش در میان نامزدهای دریافت عنوان بهترین بازیکن لیگ نیز دیده می شد در حالی که این اتفاق نیفتاد.

 

او در این باره گفت: در فوتبال آقایان یک آقای گل هم می تواند در لیست نامزدهای بهترین بازیکن حضور داشته باشد چرا که وی با گلهای فراوان خود تاثیر زیادی در رتبه تیم خود داشت این اتفاق اکنون برای من هم می افتاد چرا که فکر می کنم با توجه به گل های فراوانی که برای تیمم به ثمر رساندم قطعاً یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان شهرداری بم بودم. با این حساب این حق من نبود در میان نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ حضور نداشته باشم. اتفاقی که نیفتاد اما در واقع من می توانستم علاوه بر جایزه خانم گلی خود عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر بانوان را نیز به دست بیاورم چرا که معتقدم من امسال درخشان ترین فصل فوتبالی خودم را پشت سر گذاشتم. نمی دانم شاید هنوز آنقدرها حرفه‌ای نشدیم که بخواهیم به مسائل این چنینی هم فکر کنیم.

 

الهام فرهمند، هاجر دباغی و زهرا سربالی سه بازیکن نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکنان سال فوتبال ایران بودند که در نهایت سربالی موفق شد این عنوان را از آن خود کند او در فصل گذشته به مانند زهرا قنبری در تیم شهرداری بم توپ می زد. دو نامزد دیگر این مراسم یعنی الهام فرهمند و هاجر دباغی نیز برای تیم سپاهان اصفهان به میدان می روند.

دیدگاه‌ها