کد خبر : 1632376 | 03 شهریور 1398 ساعت 12:01 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی ساری از برد یوونتوس به روایت دستیارش

دستیار ماتوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس که در غیبت او وظیفه هدایت بیانکونری را به عهده داشت می‌گوید ساری از پیروزی یووه مقابل پارما بسیار خوشحال شده است.

خوشحالی ساری از برد یوونتوس به روایت دستیارش

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی مارتوشیلو، دستیار ماتوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس که دیروز در هفته اول سری آ در غیاب ساری که به دلیل ابتلا به ذات‌الریه نتوانست در کنار تیمش باشد، هدایت بیانکونری را به عهده داشت می‌گوید ساری از پیروزی 1-0 راه‌راه پوشان تورین مقابل حریفش پارما بسیار خوشحال شده است.

 

1429146

 

یوونتوس قهرمان هشت دوره قبلی سری آ در اولین بازی خود در فصل جدید این لیگ در خانه پارما به مصاف این تیم رفت و در حالیکه سرمربی‌اش را روی نیمکت نمی‌دید به لطف گل جیورجیو کیه‌لینی در دقیقه 21 موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیده و اولین سه امتیاز را دشت کند. مارتوشیلو در غیاب ساری که به ذات‌الریه مبتلا شده هدایت یووه را به صورت موقت به عهده دارد. گفته می‌شود ساری در بازی بعدی یووه مقابل ناپولی هم غایب خواهد بود.

 

مارتوشیلو بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما امروز صبح بارها با ساری صحبت کردیم. برای او خیلی سخت است که از تیم دور بماند و برای همین امروز می‌خواست لحظه به لحظه بداند که در تیم چه می‌گذرد. او می‌خواست از شرایط بچه‌ها آگاه باشد و بداند در شروع لیگ در چه وضعیتی به سر می‌برند".

 

1429148

 

مارتوشیلو در ادامه صحبتهایش گفت:" ما قبل از شروع بازی، بین دو نیمه و در پایان بازی هم با ساری صحبت کردیم. او از نتیجه یووه و پیروزی مقابل پارما خیلی خوشحال بود ولی یک مقدار عصبانی هم بود چون او یک مربی کمال‌گرا است. وقتی همه چیز آنطور که او می‌خواهد پیش نمی‌رود ساری کمی عصبانی می‌شود. او از نحوه بازی بچه‌ها در نیمه اول خوشحال بود و به خصوص از واکنش تیم به لحظاتی که پارما تهاجمی عمل می‌کرد و ما از نظر بدنی تا حدودی کم آورده بودیم خیلی راضی بود".

 

 

 

دیدگاه‌ها