کد خبر : 1632382 | 03 شهریور 1398 ساعت 12:35 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

توییت منچستر جرقه‌ی کل‌کل لیگ برتری

یک توییت رسمی باشگاه منچستریونایتد پیش از شکست دیروز این تیم مقابل کریستال پالاس، بسیار جنجالی شده است.

توییت منچستر جرقه‌ی کل‌کل لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، یک توییت رسمی باشگاه منچستریونایتد که پیش از شروع بازی دیروز این تیم مقابل کریستال پالاس در این شبکه اجتماعی منتشر شده و رقیب لندنی شیاطین سرخ، چلسی را هدف گرفته بود بعد از شکست 2-1 یونایتد مقابل کریستال پالاس دستمایه طنز شده و به سلاحی علیه شیاطین سرخ تبدیل شده است.

 

منچستریونایتد در توییتی که پیش از شروع بازی دیروز این تیم مقابل کریستال پالاس منتشر شده بود از هواداران خود خواسته بود حس و حال خود را پیش از شروع این بازی بگویند ولی در ادامه توییت، تیم رسانه‌ای منچستریونایتد به پیروزی 4-0 مقابل چلسی در اولین هفته فصل جدید لیگ برتر اشاره و گفته بود "ای کاش دوباره با چلسی بازی داشتیم".

 

1429164

 

اما با شروع بازی اوضاع به نفع تیم اوله گنار سولسشر پیش نرفت و یونایتد با اینکه مالکیت توپ را در دست داشت در دقیقه 32 از حریف عقب افتاد و در نهایت با گلی که در دقیقه 90+3 دریافت کرد بازی را با حساب 2-1 به حریف واگذار کرد.

 

حالا نوبت رقبای منچستریونایتد بود که ناراحتی خود از توییت پیش از بازی شیاطین سرخ را به رخ آنها بکشند. ابتدا حساب رسمی باشگاه کریستال پالاس توییتی منتشر کرد که با اشاره به توییت قبلی یونایتد گفته بود:" مطمئنیم که دوست داشتید با چلسی بازی می‌کردید".

 

1429161

 

اما چلسی هم بی‌کار ننشست و بعد از پیروزی 3-2 مقابل نوریچ در هفته سوم، توییت کنایی منچستریونایتد را بازنشر کرده و در پاسخ به آن نوشت: "چطور پیش رفت؟". به این ترتیب، ابتکار عمل تیم رسانه‌‌ای یونایتد پیش از شروع بازی با کریستال پالاس به ضد خود تبدیل شد و بهانه‌ای به دست رقبا برای حمله به این باشگاه فراهم کرد.

 

1429162

 

دیدگاه‌ها