کد خبر : 1632401 | 03 شهریور 1398 ساعت 13:44 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

آبراهام: ثابت می‌کنم منتقدین درباره من اشتباه می‌کنند

تامی آبراهام ستاره چلسی که در جریان پیروزی 3-2 مقابل نوریچ دو گل به ثمر رساند می‌گوید می‌خواهد به منتقدینش ثابت کند که درباره او اشتباه کرده‌اند.

آبراهام: ثابت می‌کنم منتقدین درباره من اشتباه می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام ستاره چلسی که به خاطر از دست دادن ضربه پنالتی منجر به شکست چلسی در سوپرجام اروپا با انتقادهای بسیار و حتی توهین‌های نژادپرستانه روبرو شده بود دیروز در جریان پیروزی 3-2 چلسی مقابل نوریچ دو گل به ثمر رساند و گفت مطمئن است بهتر و بهتر خواهد شد و به منتقدینش ثابت خواهد کرد که درباره او اشتباه کرده‌اند.

 

1428964

 

تامی آبراهام بعد از پیروزی دیروز چلسی بر نوریچ به وبسایت باشگاه چلسی گفت:" می‌دانم در شروع فصل روزهای خیلی خوبی نداشتم ولی من از آن دسته افراد هستم که نمی‌گذارم این مسائل روی کارم تاثیر منفی بگذارد".

 

ستاره چلسی در ادامه گفت:" این انتقادها برعکس به من انگیزه می‌دهد. من حالا دو گل برای تیمم زده‌ام و امیدوارم بتوانم به گلزنی برای چلسی ادامه بدهم".

 

آبراهام در ادامه اضافه کرد:" این در نهایت فوتبال است و باید تا آخرین حد ممکن از آن لذت برد. من جوانم و سابقه طولانی ندارم پس هر وقت که وارد زمین می‌شوم تنها هدفم این است که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و از فوتبال بازی کردن لذت ببرم".

 

دیدگاه‌ها