کد خبر : 1632410 | 03 شهریور 1398 ساعت 14:38 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

گواردیولا؛ اخراج از بارسا تا کشتن رئال در برنابئو

سرجی گواردیولا ستاره بازی شب گذشته رئال مادرید و وایادولید بود. کسی که با گل دقیقه 89 خود، برنابئو را مات و مبهوت کرد.

گواردیولا؛ اخراج از بارسا تا کشتن رئال در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته تنها دقایقی اندک با کسب سه امتیاز مقابل وایادولید فاصله داشت ولی سرجی گواردیولا مهاجم رئال وایادولید موفق به زدن گل تساوی شد تا رئال دو امتیاز مهم را در هفته دوم لالیگا از دست بدهد.

 

 

1429198

 

 

سرجی گواردیولا داستان منحصر به فردی دارد. او سال 2015 با امضای قراردادی رسمی به تیم دوم بارسلونا پیوست اما خیلی زود قرارداد او توسط باشگاه فسخ شد. دلیل فسخ قرارداد، توئیت های قدیمی او بر ضد بارسلونا بود. توئیت هایی همچون زمان ال کلاسیکو است؛ زنده باد رئال یا زنده باد رئال و لعنت بر کاتالونیا در سال 2013. او همچنین یک بار توئیت کرده بود: من کاتالان هستم ولی همیشه زنده باد رئال.

با انتشار این توئیت ها سران بارسا متقاعد شدند که هر چه سریع تر قرارداد گواردیولا را فسخ کنند. او که به خاطر نام خانوادگی مشابه با پپ گواردیولا بر سر زبان ها بود، بدون اینکه حتی یک بازی با پیراهن بارسا انجام دهد، از این تیم اخراج شد.

 

 

 

1429196

 


گواردیولا در مورد اخراج خود از بارسلونا می گوید:« به بارسلونا رفتم و قراردادم رسما امضا شد. عکس هایی هم گرفتیم و ساعاتی بعد آن توئیت ها بازنشر شد. سپس به من زنگ زدند و اطلاع دادند که قراردادم فسخ خواهد شد. پس از فسخ، وسایلم را برداشتم و به خانه رفتم. 

واضح است که وقتی جوان تر بودم، بدون فکر توئیت هایی بر علیه بارسلونا داشتم ولی همه را فراموش کرده بودم. همه آنها سوتفاهم بود؛ چون توئیت ها به خاطر سر به سر گذاشتن یکی از دوستانم بود.»

پس از دورانی ناموفق در ختافه، گواردیولا به وایادولید پیوست و حالا روزهای موفقی را در این تیم پشت سر می گذارد تا جایی که پس از گل تاریخی خود به رئال مادرید که اولین تساوی این باشگاه در برنابئو از سال 2001 بود، سرمربی وایادولید از لزوم دعوت او به تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

4 سال پس از اخراج از بارسا، حالا زندگی جدیدی برای سرجی گواردیولا شروع شده است.

 

 

1429197

 

 

دیدگاه‌ها